اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار البرز:

دوربین‌های هوشمند کنترل ترافیک در کرج نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار البرز از نصب دوبین‌های هوشمند کنترل ترافیک در کرج و در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

دوربین‌های هوشمند کنترل ترافیک در کرج نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور صبح امروز در جمع مدیران کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج هر روز شاهد افزایش جمعیت و به تناسب تردد خودروها است لذا برای کاهش و کنترل بار ترافیکی در این کلانشهر نیز باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی ادامه داد: لزوم توجه به این مقوله و رفع مشکل ترافیک در کلانشهر کرج می‌طلبد تا مسئولان با ارائه راهکارهای اساسی این معضل را در کرج مرتفع کنند.

حدادپور با بیان اینکه برخی از خیابان‌های کلانشهر کرج نیز باید متناسب‌سازی شود افزود: برخی از خیابان‌های این کلانشهر متناسب با جمعیت قبلی کرج می‌باشد و هم‌اکنون پاسخگوی تردد و رفت و آمد این همه خودرو نمی‌باشد لذا در برخی از ساعات روز به شدت با گره ترافیکی مواجه است که می‌طلبد مسئولان امر فکری برای رفع این معضل کنند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار البرز ادامه داد: برای رفع معضل ترافیک نصب دوربین‌های هوشمند در کنترل ترافیک شهر کرج، نقش اساسی را ایفا می‌کند و از اولویت‌های برنامه‌ریزی شده به منظور رفاه شهروندان کرجی محسوب می‌شود.

حدادپور یکی از ابزارهای کنترل ترافیک را که نقش اساسی در کاهش و کنترل ترافیک دارد، نصب دوربین‌های هوشمند عنوان کرد و افزود: پلیس راهور استان در پیگیری این فرایند همکاری کرده و با جدیت پیگیری‌های لازم را برای تحقق اهداف انجام داده است.

وی تصریح کرد: در این راستا فیبر نوری و اتاق فرمان از قبل برای نصب این دوربین‌ها پیش‌بینی شده است لذا با تأمین اعتبارات لازم این مهم در آینده نزدیک در کرج محقق می‌شود.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول