اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

بازارچه جوانرود در جذب گردشگر حائز اهمیت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بازارچه جوانرود در جذب گردشگر بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

بازارچه جوانرود در جذب گردشگر حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، جلیل رحیمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان جوانرود اظهار داشت: حفظ و حراست از میراث فرهنگی و رونق بخشیدن به صنعت گردشگری در این خطه از وظایف همه مردم است.

وی میراث فرهنگی را بخشی از هویت و تاریخ سرزمین ایران اسلامی دانست و ادامه داد: بازارچه مرزی جوانرود در جذب گردشگر بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

رحیمی با تأکید به تقویت پتانسیل‌های این شهرستان، عنوان کرد: سراسر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود دارای جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و میراث فرهنگی با ارزش است و در کنار این‌ها صنایع دستی منحصر به فرد مردم این خطه، در دنیا زبانزد است.

وی مردم استان کرمانشاه را مردمانی با فرهنگ، مهمان‌نواز، هنرمند و فهیم دانست و ادامه داد: آداب و رسوم، مراسم محلی، غذاهای محلی و بسیاری از موضوعات دیگر در این خطه چهار فصل وجود دارد که در دنیا کم‌نظیر است.

رحیمی حفاظت از میراث فرهنگی و تقویت صنعت گردشگری را در رفع مشکل بی‌کاری مؤثر خواند و تحقق این موضوع را موجب ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی مردم این منطقه به سراسر دنیا اعلام کرد.

گفتنی است، از زحمت‌های هادی شریفی که پیش از این سرپرست اداره میراث فرهنگی جوانرود بود، تقدیر به ‌عمل آمد و کیومرث اعظمی به‌ عنوان رئیس اداره میراث فرهنگی جوانرود معرفی شد.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول