اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:

23 ورزشکار ملایری در تیم‌های ملی حضور دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: امسال 23 تن از ورزشکاران ملایری به اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی دعوت شدند.

23 ورزشکار ملایری در تیم‌های ملی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مهدی رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به افزایش 50 سانتی‌متر مربعی سرانه ورزش ملایر در دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: تا سال 84 و پیش از دولت نهم، سرانه ورزشی ملایر 17 سانتی‌متر بود که با افتتاح پروژه‌های در دست ساخت این سرانه به 67 سانتی‌متر خواهد رسید.

وی از کسب 97 مدال کشوری در هفت ماهه سال‌جاری توسط ورزشکاران ملایری خبر داد و گفت: این مدال‌ها در رشته‌های ورزشی کبدی، دو و میدانی، کاراته، رزمی، قایق‌رانی، کونگ‌فو، رزم‌آوران باستانی، ووشو و اسکیت بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه تا پیش از سال 88 تنها چهار ورزشکار ملایری به اردوهای تیم ملی دعوت شده بودند، گفت: امسال 23 تن از ورزشکاران ملایری به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که در رشته‌های کشتی، بدمینتون، کونگ‌فو، والیبال، دو و میدانی، اسکیت، فوتسال، فوتبال، رزمی، قایق‌رانی، باستانی، کبدی و ووشو بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 10 نفر از این تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوهای تیم ملی بانوان هستند.

رضایی اظهارداشت: شهرستان ملایر از سال 88 تاکنون 16 تیم در لیگ‌های مختلف کشوری داشته که از این تعداد 10 تیم مربوط به مردان و 6 تیم متعلق به زنان است.

وی در ادامه از ساخت سه سالن ورزشی شهری و پنج سالن ورزشی روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: به‌زودی در صورت تأمین اعتبار، عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای ازناوله و استخر سرپوشیده سامن نیز آغاز خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر پروژه‌های در دست ساخت را شامل، استخر، سالن چندمنظوره آزادی و سالن باستانی شهر ملایر دانست و ابراز کرد: علاوه بر این چند سالن‌ ورزشی در روستاهای، کهکدان، توچغاز، حسین‌آباد شاملو، ینگی‌کند و زمین چمن ازندریان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/89013/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول