اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شب گذشته تا صبح امروز صورت گرفت

حضور قائم‏مقام وزیر راه در محورهای شمال‏شرق تهران

خبرگزاری فارس: معاون راهداری مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از حضور قائم‏مقام وزیر راه و شهرسازی از شب گذشته تا صبح امروز در محورهای شمال‏شرق تهران خبر داد.

حضور قائم‏مقام وزیر راه در محورهای شمال‏شرق تهران

مجید صباغ‏زاده امروز در گفت‏و‏گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: شب گذشته فریبرز واحدی قائم‏مقام وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از محورهای هراز و فیروزکوه بازدید کرد.

وی ادامه داد: در این بازدید، قائم‏مقام وزیر راه و شهرسازی از شب گذشته تا صبح امروز به طور مستقیم بر نحوه خدمات‏رسانی عوامل راهداری شهرستان‏های دماوند، فیروزکوه و بخش مرکزی تهران نظارت داشت.

صباغ‏زاده اضافه کرد: البته این بازدیدها به شب گذشته منتهی نمی‏شود؛ بلکه مسئولان استانی راه و شهرسازی از روز جمعه در مسیر حضور داشتند.

معاون راهداری مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: خوشبختانه راهداران شهرستان‏های نواحی کوهستانی تهران در مناطقی نظیر دماوند، فیروزکوه، بخش مرکزی تهران و شمیرانات خدمات شایسته‏ای را به مردم ارائه کردند.

نگهداری از راه‏های تهران با تجهیزات به‏روز

معاون راهداری مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از نگهداری راه‏های این استان با استفاده از تجهیزاتی به‏روز خبر داد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وجود امکاناتی مناسب در استان تهران و البته تلاش شبانه‏روزی نیروهای خدوم در این مسیرها سبب شد تا محورهای مهمی مانند هراز و فیروزکوه با مشکل خاصی مواجه نشود.

صباغ‏زاده اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسئولان اداره‏ کل راه و شهرسازی در منطقه حاضر شدند تا در جریان خدمت‏رسانی، همراه راهداران باشند.

انتهای پیام/25683/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول