اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش برف و یخ‏بندان معابر

شرایط محورهای هراز و فیروزکوه مساعد است

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: با وجود بارش برف، یخ‏بندان و برودت هوا در شمال‏شرق استان تهران، شرایط محورهای منتهی به شمال کشور مساعد است.

شرایط محورهای هراز و فیروزکوه مساعد است

مهران کرانیان دقایقی قبل در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از روز جمعه تا به امروز برف نسبتاً سنگینی بخش‏هایی از شهرستان‏های تهران، دماوند و فیروزکوه را فرا گرفته است.

وی ادامه داد: این بارش برف تا شب گذشته نیز ادامه داشت و امروز بیش از بارش، احتمال یخ‏بندان در معابر برون‏شهری پیش‏بینی می‏شد.

کرانیان اضافه کرد: اما با حضور شبانه‏روزی عوامل پلیس راه و همچنین راهداران دو شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران راه‏های مواصلاتی به نوار شمالی کشور بدون مشکل خاصی آماده تردد هستند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: البته مسیر نه به سبب یخ‏بندان بلکه به دلیل مقادیر ناچیز آب سطح جاده به هر ترتیب با لغزندگی نسبی همراه است.

وی ادامه داد: از این رو، هم‏وطنان باید به هنگام رانندگی در محورهای هراز و فیروزکوه دقت کافی داشته باشند.

کرانیان اضافه کرد: در این چند روز مأموران خدوم فرماندهی پاسگاه‏های چهارگانه پلیس راه شرق استان تهران به صورت شبانه‏روزی خدمات خود را به مردم ارائه کردند.

انتهای پیام/25684/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول