اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

اقتصاد مقاومتی سبب شکست تحریم‌های خصمانه دشمنان شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: اقتصاد مقاومتی سبب شکست تحریم‌های خصمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

اقتصاد مقاومتی سبب شکست تحریم‌های خصمانه دشمنان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، گل محمد بامری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد فعال و پویا است که سدهایی را که از سوی کشورهای غاصب غربی در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی قرار داده  را در هم شکسته است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی الگو و کارآمد است که شکستی بزرگ را برای دست اندرکاران تحریم رقم زد.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باعث شده که کشور با وجود فشارهای جهانی تولیدات خود را تقویت کند و به عنوان یک رکن حمایت از تولید ملی به خوبی عمل کرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی هرمزگان در ادامه اطلاع رسانی درست و به موقع نتایج و فواید اقتصاد مقاومتی را گامی مهم در ادامه این راه روشن دانست و از رسانه‌ها خواست فواید و نتایج این حرکت شکوهمند ملی را اطلاع رسانی کنند.

بامری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است حضور فعالانه مردم در اقتصاد مقاومتی را نشانه موفقیت این رویکرد و رضایت مردم را نیز نتایج آن دانست.

این مقام مسئول در ادامه ترویج روحیه خودکفایی و خود اتکایی، فرهنگ سازی و مدیریت مصرف، افزایش و تقویت تولید ملی، خودباوری، ایستادگی در برابر تحریم‌ها، مبارزه با تورم، رسیدن به اقتصاد دانش بنیان و اقتصادی مبتنی بر مکتب اقتصادی اسلام را از ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان از تبدیل هر خانواده هرمزگانی به یک واحد تولید کننده کوچک و همچنین افزایش کسب و کارهای خانوادگی نقش مهمی به عنوان راهی برای رسیدن به خود کفایی کامل یاد کرد و افزود: هر خانواده پتانسیل تبدیل به بنگاه اقتصادی زودبازده را دارد و باید بیش از پیش به این مهم توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش همه جانبه مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال، راهبردی عملیاتی در اقتصاد مقاومتی است، گفت: نقش مردم به عنوان مصرف‌کنندگان کالاها بسیار حائز اهمیت است و مردم حتی با صرفه‌جویی و تغییر الگوی مصرف هم می‌توانند گامی بزرگ در مسیر اقتصاد مقاومتی بر دارند.

انتهای پیام/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول