اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

راه تمام روستاهای بالای 50 خانوار قم آسفالت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: تمام جاده‌های روستاهای بالای 50 خانوار استان قم تا پایان سال جاری آسفالت خواهند شد.

راه تمام روستاهای بالای 50 خانوار قم آسفالت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قلندر ظهر امروز در دیدار مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم با اشاره به فعالیت‌های گسترده اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم طی سال‌های گذشته اظهار کرد: این اداره‌کل برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای اجرایی کردن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم انجام داده است.

وی افزود: برکات سفر مقام معظم رهبری به قم به قدری زیاد بود که آثار ارزشمند آن پس از سال‌ها باقی خواهد ماند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه میدان 72 تن در گذشته یکی از معضلات ترافیکی قم به شمار می‌رفت گفت: نخستین تقاطع سه سطحه استان قم طی یک سال در این محل احداث شد و از آن تاریخ به بعد از بروز ترافیک سنگین در ورودی قم جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته، راه‌های تمام روستاهای بالای 50 خانوار استان قم آسفالت خواهند شد ضمن اینکه کمربند ریلی قم هم به طول 60 کیلومتر در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید و به این ترتیب تردد قطارهای باری در داخل شهر ممنوع می‌شود.

قلندر با اشاره به انجام پروژه‌های مسکن مهر استان قم به تعداد 60 هزار واحد اضافه کرد: 37 هزار واحد از این خانه‌ها در شهر قم وجود دارند که 18 هزار واحد از آن‌ها افتتاح شده و 5 هزار واحد دیگر هم تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از پایان ساخت واحدهای مسکن مهر قم تا پایان دولت دهم خبر داد و گفت: بیش از 30 هزار مورد اشتغال‌زایی از دیگر برکات احداث این واحدها در استان قم بوده است.

وی با اشاره به هفته حمل و نقل خاطرنشان کرد: رانندگان و فعالان این عرصه در تاریخ 26 تیر ماه سال 1362 با اطاعت از فرمان ولی فقیه زمان بار دیگر ولایت‌مداری خود را به جهانیان نشان داده و همراه سایر اقشار در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر بیگانگان ایستادگی کردند.

قلندر بیان داشت: با توجه به سرد شدن هوای استان، طرح راهداری زمستانی اداره‌کل راه و شهرسازی قم از یک ماه پیش آغاز شده و تا پایان فصل سرما ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/78004/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول