اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی فردوس:

3 اکیپ زمستانی در محورهای مواصلاتی فردوس مستقر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس گفت: همزمان با آغاز فصل سرما تعداد سه اکیپ زمستانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر شدند.

3 اکیپ زمستانی در محورهای مواصلاتی فردوس مستقر شدند

علی‌اکبر پیشاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: سه اکیپ زمستانی در راهدارخانه انارستانک، راهدارخانه کلات و همچنین در محل اداره راه و شهرسازی شهرستان مستقر و آماده خدمت‌رسانی در حوزه راه‌های شهرستان هستند.

وی افزود: بیش از 10 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب با تجهیزات کامل و نیز عوامل راهداری در راهدارخانه‌های فردوس مستقر که در صورت بارش برف سریعاً در محل حاضر و قبل از مسدود شدن مسیر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس با اشاره به سرعت عمل راهداران این شهرستان تصریح کرد: در پی بارش برف طی هفته گذشته در مسیر جاده کلات، اکیپ‌های زمستانی مستقر در راهدارخانه‌ها به سرعت در محل حاضر و اقدام به برف‌روبی کردند که این سرعت عمل سبب جلوگیری از مسدود شدن مسیر و همچنین یخبندان شد.

*ذخیره 4 هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های فردوس

پیشاوری از ذخیره‌سازی 4 هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌های فردوس خبر داد و گفت: در شش گردنه اوهنک، فریدونی، موش، چشمه‌ ماهی، افغو و برون دپوی، شن و نمک قرار داده شده تا مسافران در مواقع ضروری از آن استفاده کنند.

وی از رانندگان خواست تا در صورت بارش برف از دپوهای شن و نمک که در طول مسیر قرار داده شده، استفاده و با راهداران همکاری کنند تا از بروز یخبندان و همچنین حوادث ناگوار جلوگیری شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی فردوس به نصب علائم راهنمایی در محورهای مواصلاتی این شهرستان اشاره کرد و افزود: تابلو، علائم راهنمایی و گاردریل لازم در محورهای فردوس نصب و نواقص احتمالی نیز برطرف شده است.

انتهای پیام/69007/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول