اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان خبر داد

پیکر شهید گمنام امروز وارد بندرعباس می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با بیان اینکه پیکر یک شهید گمنام امروز وارد بندرعباس می‌شود، از انتقال این پیکر به شهرستان‌های قشم و بندرلنگه نیز خبر داد.

پیکر شهید گمنام امروز وارد بندرعباس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ پاسدار محمد دهقانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیکر این شهید با یک فروند هواپیما ظهر امروز وارد فرودگاه این شهر می‌شود، اظهار داشت: مراسم تشیع و خاکسپاری این شهید دوران دفاع مقدس صبح روز چهارشنبه 29 آذر مصادف با پنجم صفر، سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 22 نقطه از هرمزگان شهدای گمنام به خاک سپرده شده‌اند افزود: طبق آمار موجود در حال حاضر در 22 گلزار مذکور یک تا پنج شهید آرمیده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه مراسم استقبال از پیکر پاک شهید گمنام با حضور گسترده مردم و مسئولان بعد از ظهر یکشنبه 16 آذر در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس برگزار می‌شود، افزود: پیکر این شهید گمنام امشب در راستای استقبال به حسینیه شهدای گمنام قشم منتقل و پس از ادای نماز مغرب و عشا مراسم‌های مربوطه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین این پیکر مقدس دوشنبه 27 آذر ماه جاری به تیپ ذوالفقار شهرستان قشم میزبان منتقل می‌شود و پس آن به شهرستان بندرلنگه انتقال می‌یابد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با بیان اینکه پیکر مقدس شهید گمنام سرانجام پس از لنگه به بندرعباس منتقل می‌شود، اضافه کرد: مراسم وداع با این شهید سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در جوار حرم مطهر امامزاده سید مظفر (ع) در بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88007/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول