اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری بجنورد خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی شهرداری‌ها در بجنورد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری شهرداری بجنورد از برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال شهرداری‌های استان خراسان شمالی به میزبانی بجنورد خبر داد.

برگزاری مسابقات ورزشی شهرداری‌ها در بجنورد

محمد موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این مسابقات در بهمن‌ماه امسال در یکی از سالن‌های ورزشی علیدخت بجنورد برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی ادارات شهرستان بجنورد به میزبانی شهرداری خبر داد.

به گفته موفق، این مسابقات در رشته‌های مختلف دارت، تنیس روی میز، طناب کشی و ... توسط معاونت فرهنگی هنری شهرداری بجنورد به اجرا درخواهد آمد.

وی به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی اعم از پیاده‌روی، تنیس روی میز، دارت و طناب‌کشی برای کارکنان شهرداری بجنورد اشاره کرد و افزود:‌ این فعالیت‌های ورزشی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان سالن ورزشی شهربازی برگزار می‌شود.

موفق یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی هنری شهرداری را برگزاری برنامه‌ در 10 شب به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ها هنرمندان به هنرنمایی در تالار حافظ خواهند پرداخت، گفت:‌ در خلال برگزاری این برنامه همچنین نشستی با هنرمندان در رشته‌های مختلف پیش‌بینی شده که در این مراسم از پیشکسوتان، مربیان و نام‌آوران رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری تجلیل به عمل خواهد آمد.

*‌حمایت از برنامه‌های پر‌محتوا

معاون فرهنگی هنری شهرداری بجنورد همچنین حمایت از برنامه‌های پر‌محتوای فرهنگی هنری را از رویکردهای این معاونت خواند.

وی اظهار کرد: به همین منظور هر برنامه‌ای که سبب فرهنگ‌سازی و ایجاد نشاط و شادابی در چارچوب قانونی شود، مورد حمایت این معاونت قرار می‌گیرد.

موفق با اشاره به اینکه اخیراً پیشنهاد برگزاری نخستین جشنواره مجسمه‌های برفی به این معاونت ارائه شده است، گفت: معاونت فرهنگی هنری از این برنامه استقبال می‌کند و ضمن حمایت زمینه‌های برگزاری آن را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/63002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول