اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة النجاة-78

نایب التولیت حرم سیدالشهدا: اعضای کاروان سفینة‌النجاة خادم‌الحسین هستند

خبرگزاری فارس: نایب‌التولیت حرم مطهر امام حسین(ع) اعضای کاروان سفینةالنجاة را خادم الحسین(ع) دانست و از تلاش‌های انجام شده برای انتقال ضریح مطهر به کربلا تقدیر کرد.

نایب التولیت حرم سیدالشهدا: اعضای کاروان سفینة‌النجاة خادم‌الحسین هستند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قم به کربلا، سید افضل شامی در نشست صمیمی که به مناسبت ورود ضریح جدید اباعبدالله الحسین(ع) به کربلای معلی در حرم امام حسین(ع) برگزار شد، اعضای کاروان سفینةالنجاة را خادم الحسین دانست و با خوش آمدگویی گفت: هر چه تشکر کنم باز کمتر از زحماتی است که شما برای ساخت و انتقال این ضریح کشیده‌اید.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله که شاکر شما امام حسین(ع) باشد، ابراز داشت: امیدوارم که خداوند جزای این کار خیر شما را بدهد و حضرت زهرا شفیعتان باشد.

نایب‌التولیت حرم مطهر اباعبدالله الحسین تاکید کرد: شما با این کار خیرتان، دل حضرت زهرا(س)، پیامبر(ص)، امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار را شاد کردید و موجب خشم و عصبانیت دشمنان ائمه شدید.

وی با اشاره به اینکه بعد از حدود شش سال به آرزویتان رسیدید، اظهار کرد: ان‌شاءالله اجر زحماتی که شما در این مسیر کشیدید با اباعبدالله الحسین باشد.

شامی با بیان اینکه الحمدالله این امانت را توانستید به صاحب اصلی آن برسانید، ابراز داشت: امام حسین(ع) صاحب اصلی این امانت است و از خداوند متعال می‌خواهم که به احسن وجه آن را قبول کند.

وی در پایان از سوی تولیت حرم امام حسین(ع) از تلاش‌های صورت گرفته برای ساخت و انتقال ضریح مطهر اباعبدالله به کربلا قدردانی کرد و گفت: آرزومندم از اصحاب امام زمان(عج) بوده و همگی در خدمت ائمه اطهار باشیم.

انتهای پیام/78010/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول