اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برابر با ارزش ریالی

ضریح امام حسین (ع) بیمه شده بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم گفت: حمل ضریح امام حسین (ع) از استان قم تا کربلا خارج از ارزش معنوی به میزان ارزش ریالی که داشت توسط شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم بیمه شد.

ضریح امام حسین (ع) بیمه شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجتبی افخمی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم که در ستاد خلاقیت بیمه کارآفرین استان قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از تشکیل این شورا را ایجاد هماهنگی و انسجام و سرویس‌دهی مناسب و همسو به مشتریان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم از چهار ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است بیان داشت: در این شورا عملکرد بیمه‌ای به صورت گسترده و منسجم‌تر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم با بیان اینکه سرانه بیمه در استان قم بسیار کم است تصریح کرد: سرانه کل بیمه‌های استان قم در سال گذشته 94 میلیارد تومان بود که تا پایان امسال این رقم به 140 میلیارد تومان و سال آینده به 200 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه 200 هزار نفر از مردم قم زیر پوشش بیمه درمان قرار گرفته‌اند تصریح کرد: بخش وسیعی از بیمه شدگان را جانبازان و فرهنگیان تشکیل می‌دهند.

*30 هزار نفر از اتباع خارجی در قم بیمه شدند

افخمی به طرح جدید بیمه اتباع خارجی اشاره و ابراز کرد: در این طرح 30 هزار نفر از اتباع خارجی زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند.

وی از تشکیل سه کارگروه با چند تن عضو زیر مجموعه این شورا خبر داد و گفت: کارگروه خسارت، کارگروه بازاریابی و آموزش و کارگروه فرهنگ و تبلیغات زیر نظر شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم تشکیل شد.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم ابراز کرد: با توجه به استقبال شایانی که برای دریافت سرپرستی بیمه و انسجامی که در این راستا صورت می‌گیرد امیدواریم سرانه بیمه‌ای در استان قم را به صورت صعودی بالا ببریم.

وی از افزایش نمایندگی بیمه‌های گوناگون در استان قم تا سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم از تمام بیمه‌های ثبت شده در کشور در استان قم نمایندگی ایجاد کنیم.

افخمی با اشاره به استقبال گسترده مردم برای دریافت نمایندگی بیمه در استان قم اذعان داشت: پس از اعلام فراخوان 13 برابر ظرفیت واقعی درخواست می‌شود که از این تعداد فقط تعداد محدودی پذیرفته می‌شوند.

وی از بیمه ضریح امام حسین (ع) توسط شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم خبر داد و گفت: این ضریح مطهر خارج از جنبه معنوی به میزان ارزش ریالی در شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم بیمه شده است.

رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم ادامه داد: این بیمه برای حمل ضریح از استان قم به سمت استان کربلا بود که خوشبختانه هیچ مشکلی برای این ضریح مطهر در طول مسیر پیش نیامد.

وی با بیان اینکه نگرانی شورای هماهنگی بیمه‌های استان قم هنگام حمل ضریح در مسیر کشور عراق بود گفت: این نگرانی پس از اینکه ضریح مطهر به کربلای معلی رسید برطرف شد.

افخمی خاطرنشان کرد: برای ما افتخار است که بخشی از خدمات ارسال این ضریح مطهر به کربلای معلی بر عهده شورای هماهنگی بیمه‌ای استان قم بوده است.

انتهای پیام/78005/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول