اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با کاروان سفینة النجاة-77

پارچه‌باف: استقبال میلیونی مردم تبلیغات وهابیت را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین با اشاره به تبلیغات سوء وهابیت در برخی از استان‌های کشور گفت: کاروان سفینة النجاة و استقبال میلیونی مردم از ضریح مطهر اباعبدالله تبلیغات وهابیت را خنثی کرد.

پارچه‌باف: استقبال میلیونی مردم تبلیغات وهابیت را خنثی کرد

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قم به عراق، محمود پارچه‌باف در نشستی که به مناسبت ورود ضریح جدید اباعبدالله الحسین به کربلای معلی با حضور نائب التولیت حرم حضرت سیدالشهدا در حرم امام حسین(ع) برگزار شد با قدردانی از زحمات تمام کسانی که تلاش کردند تا ضریح مطهر اباعبدالله با صحت و سلامت به کربلای معلی برسد، اظهار کرد: اگر در مرحله نخست لطف خدا و در مرحله بعد همت و همدلی همه اعضای کاروان نبود نتیجه‌ای به این زیبایی حاصل نمی‌شد.

وی با بیان اینکه خدا را شکر می‌گوییم که توانستیم این امانت را به سلامت به کربلا برسانیم خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر این ضریح بر روی مضجع شریف حضرت اباعبدالله الحسین نصب شود و همه شیعیان به زیارت حضرت نائل شوند.

مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین با بیان اینکه همه اعضای کاروان با عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین خستگی‌های حدود 20 روز این مسیر را به جان خریدند اظهار کرد: تمام برنامه‌های این سفر را اباعبدالله الحسین خود رقم زد تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن کار انتقال را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه حتی علما و مراجع نیز نگران سلامتی این ضریح در این سفر بودند، خاطرنشان کرد: به حمدالله با دعای خیر علما و همه مردم ایران اسلامی ضریح بدون هیچ مشکل خاصی به کربلای معلی رسید.

پارچه‌باف با بیان اینکه میلیون‌ها نفر در طول مسیر انتقال ضریح مطهر اباعبدالله از برکات معنوی این ضریح مطهر بهره‌مند شدند، اظهار کرد: این ضریح مطهر در شهرها و روستاها به حلقه وصلی بین مردم و اباعبدالله و ترویج فرهنگ عاشورایی تبدیل شد.

وی با اشاره به تبلیغات وسیع وهابیت در برخی از استان‌ها اظهار داشت: حرکت کاروان سفینة النجاة و استقبال باشکوه و غیرقابل توصیف مردم عاشورایی ایران از ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا تبلیغات شوم وهابیت را خنثی کرده و تا سال‌ها دین و آیین ما را در مقابل این تبلیغات بیمه کرد.

انتهای پیام/78010/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول