اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

لیبرمن در انتخابات پارلمانی شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: با وجود آنکه لیبرمن به دلیل اتهامات فساد مالی از سمت وزارت امور خارجه استعفا کرد اما اعلام کرده که در انتخابات پارلمانی ماه ‌آینده شرکت خواهد کرد.

لیبرمن در انتخابات پارلمانی شرکت می‌کند

به گزارش فارس به نقل از رویترز، «آویگدور لیبرمن» وزیر مستعفی اسرائیل روز شنبه اعلام کرد که در انتخابات ماه آینده پارلمانی شرکت خواهد کرد این در حالی است که لیبرمن به دلیل اتهام فساد مالی از سمت خود به عنوان وزیر امور خارجه اسرائیل استعفا کرده است.

«اشلی بری» سخنگوی لیبرمن اعلام کرد: وی فقط از سمت خود به عنوان وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر استعفا داده و همچنان رئیس حزب اسرائیل بیتنا و نفر دوم لیست انتخاباتی «لیکود بیتنا» است.

چندی پیش حزب اسرائیل بیتنا به ریاست لیبرمن با حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل ائتلاف کردند تا لیست واحدی را برای انتخابات آتی که در 22 ژانویه برگزار می‌شود ارائه دهند.

در صورتی که اتهام فساد مالی لیبرمن تایید شود وی قادر نخواهد بود تا به عنوان وزیر در کابینه ادامه فعالیت دهد اما قانون وی را از نامزدی برای انتخابات منع نخواهد کرد.

لیبرمن در صفحه خود در فیسبوک اعلام کرد که به دنبال حل چالش پیش آمده قبل از انتخابات بوده و به زودی به کار خود باز خواهد گشت.

معاون لبیرمن اعلام کرد که وی استعفای خود از سمت وزارت امور خارجه را فردا ارائه خواهد کرد و پس از 48 ساعت نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول