اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

قاچاق سوخت سرقت از بیت‌المال است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق سوخت کمک به دولت و مردم است، گفت: قاچاق سوخت سرقت از بیت المال است.

قاچاق سوخت سرقت از بیت‌المال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان،‌ ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: باید اراده را بر کسانی‌ که در میدان مخل مسائل اقتصادی هستند، ثابت کنیم.

ابراهیم عزیزی افزود: اگر هزینه‌های سوختی که به  صورت قاچاق از کشور خارج می‌شود را وارد چرخه ایجاد اشتغال جوانان کنیم خیلی از معضلات جامعه و خانواده‌ها حل می‌شود.

وی با بیان اینکه باید با متخلف در هر جایگاهی  برخورد شود، ادامه داد: جلوگیری از قاچاق سوخت کمک به دولت برای بالا بردن توان اجرایی، عمرانی و ایجاد اشتغال برای مردم است.

نماینده عالی دولت در استان از ستاد مبارزه با قاچاق کالا خواست جدی‌تر برخورد کند و به پرونده‌های قاچاق در کم‌ترین زمان رسیدگی تا چرخه مبارزه در بازه زمانی مناسبی تکمیل شود.

عزیزی با بیان اینکه باید عنصر تشویق  و تنبیه در جامعه شکل گیرد، خاطرنشان کرد: باید با برخورد‌های بازدارنده جدی‌تر و سیاست‌های تنبیهی و تشویقی نظم را حاکم کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هیچکس جز خداوند حساب‌رس ما نیست و مبنا باید رضای خدا باشد، ‌اظهار داشت:  تعلقات سازمانی را باید کنار گذاشت و همه مبنای کار خود را خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی قرار داد.

وی بیان داشت : اسلام بر تولی و تبری و امر به معروف و نهی از منکر تأکید دارد و جاذبه و دافعه را در کنار هم آورده است.

انتهای پیام/2310/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول