اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی:

17 هزار راننده در استان مرکزی زیر پوشش بیمه قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: 17 هزار و 150 نفر از رانندگان درون شهری استان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

17 هزار راننده در استان مرکزی زیر پوشش بیمه قرار دارند

کیومرث طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان اظهار داشت: این افراد همچون سایر بیمه شدگان اجباری و با دریافت یارانه از دولت در پرداخت حق بیمه‌های خود از خدمات کوتاه مدت (ایام بیماری، اروتز، پروتز،...) و خدمات بلند مدت (برقراری انواع مستمری‌ها) بهره‌مند می‌باشند.

وی با بیان اینکه با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان روز 26 آذر در مناسبت‌های تقویم رسمی کشور با هدف تکریم شغل رانندگی از عبارت روز حمل و نقل به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان اصلاح و از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، تصریح کرد: این نامگذاری به منظور تکریم شغل رانندگی به عنوان یکی از مشاغل سخت و تأثیرگذار در فعالیت‌های اقتصادی و تجاری کشور صورت گرفته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی به دنبال این است که با تحت حمایت قرار دادن رانندگان خدمات مورد نیاز این عزیزان را در زمینه‌های درمانی و بازنشستگی ارائه داده و سعی در کاهش نگرانی‌های آینده آنان دارد.

طهماسبی با اشاره به اینکه شغل رانندگی از مشاغل بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، بیان داشت: 26 آذر ماه روز حمل و نقل و رانندگان، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و دیگر دست‌اندرکاران و شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است.

وی گفت: سرمایه و نیروی کار از مهم‌ترین عوامل رسیدن به رشد و توسعه پایدار در بخش حمل و نقل محسوب می‌شوند و رانندگان یکی از اهرم‌های اصلی چرخه حمل و نقل جاده‌ای بوده و نقش مهمی در روند حرکتی این بخش دارند.

وی تأکید کرد: تلاش مجموعه سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی بر این اصل استوار است که در مشاغل سخت و طاقت فرسایی همانند رانندگی، این سازمان بتواند با حمایت‌های خود در کاهش نگرانی‌های آینده آن‌ها سهیم باشد.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول