اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگار روزنامه کامسامول راسکایا پراودا:

ایران نماد حاکمیت ملی و دفاع از حقوق مشروع است

خبرگزاری فارس: خبرنگار روزنامه کامسامول راسکایا پراودا گفت: راه خودکفایی که ایران انتخاب کرده برای من بسیار جذاب بود و مردم اروپای شرقی که ایران را به خوبی می‌شناسند ایران را نماد حاکمیت ملی و دفاع از حقوق مشروع خود می‌دانند.

ایران نماد حاکمیت ملی و دفاع از حقوق مشروع است

ویتالی اشواب یکی از اعضای هیئت رسانه‌ای مولداوی در بازدید از مجموعه آثار تاریخی اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: من از دوران نوجوانی به شناخت ایران علاقه خاصی داشتم و به همین دلیل از همان زمان مسائل ایران را از منابع مختلفی دنبال می‌کردم.

وی افزود: همین مسئله سبب شده بود که اطلاعاتی خوبی پیش از سفر درباره ایران داشته داشتم و باید بگویم برخلاف تصور عمومی در اروپای شرقی، کشورهای مشترک المنافع و نقاط دیگر افرادی هستند که با واقعیت‌های ایران آشنایی دارند و به راهی که ایران انتخاب کرده احترام می‌گذارند که من از جمله آنها هستم.

* ایران را نماد حاکمیت ملی و دفاع از حقوق مشروع خود می‌دانم

خبرنگار روزنامه کامسامول راسکایا پراودا تاکید کرد: راه خودکفایی که ایران انتخاب کرده برای من بسیار جذاب بود و افرادی مانند من در اروپای شرقی که ایران را به خوبی می‌شناسند ایران را نماد حاکمیت ملی و دفاع از حقوق مشروع خود می‌دانند.

وی ادامه داد: از این سفر بسیار راضی هستم و نظراتی که پیش از این داشتم در این سفر مورد تأیید من قرار گرفت.

*رویکرد خبرگزاری فارس الگوی مناسبی برای رسانه‌های مولداوی است

اِشواب درباره خبرگزاری فارس و تأثیرگذاری آن در جهان نیز گفت: موضع و فعالیت‌های خبرگزاری فارس در قبال مسائل برای گروه ما  بسیار جالب بود و با وجود اینکه این رسانه خصوصی است اما برترین جایگاه را در میان رسانه‌های کشور ایران دارد و با سیاست‌های دولت نیز گاهی مخالفت می‌کند.

وی اضافه کرد: در کشور ما خبرگزاری‌های خصوصی این گونه نیستند و موضع خاصی را اتخاذ نمی‌کنند به همین دلیل شیوه عملکرد خبرگزاری فارس برای ما بسیار جالب بود که به طور قطع از این تجارب در کشور خودمان نیز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول