اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار صورت گرفت

2 تغییر مدیریتی در استانداری آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار آذربایجان شرقی مدیران کل جدید آموزش و پژوهش و امور روستایی استانداری منصوب شدند.

2 تغییر مدیریتی در استانداری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی طی حکمی علی شیاری را به عنوان مدیرکل آموزش و پژوهش و سیداسماعیل حسینی را به عنوان مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی منصوب کرد.

علی شیاری که مشاور فرهنگی و علمی استاندار آذربایجان‌شرقی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است جایگزین میکاییل جمال‌پور شده است.

سید اسماعیل حسینی نیز که پیش از این در سمت‌های مختلفی از جمله شهردار آذرشهر، بناب و میانه و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اردبیل خدمت کرده جایگزین صفر اصغری شده است.

تنظیم برنامه‌های سالانه آموزش‌های کوتاه‌مدت در زمینه‌های مدیریت و فنون اداری در چارچوب سیاست‌های ابلاغی و بررسی و احصاء نیازهای آموزشی خاص دستگاه‌های  استانی از مهم‌ترین وظایف دفتر آموزش و پژوهش استانداری است.

همچنین سازماندهی فعالیت‌های مربوط در حوزه امور روستایی و عشایری، ایجاد هماهنگی‌های لازم در واحدهای روستایی، بررسی و مطالعه نیازمندی‌های روستایی و عشایری و تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت و نظارت بر اجرای پروژه‌های در دست اجرا از جمله وظایف دفتر امور روستایی استانداری است.

انتهای پیام/60001/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول