اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بوران و برف شدید

شکارچیانی که شکار طبیعت شدند

خبرگزاری فارس: سه شکارچی غیرمجاز که قصد شکار کل بز را داشتند بر اثر شدت بوران و برف در دامن طبیعت گرفتار شدند.

شکارچیانی که شکار طبیعت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر جمعه سه شکارچی غیرمجاز در دامن طبیعت برفی گرفتار شدند که دو نفر نجات یافتند و تلاش برای نجات یک نفر از آنان که از ناحیه لگن و پا دچار شکستگی شده است ادامه دارد.

سه نفر از اهالی شهر خلخال که با فرصت‌طلبی و تعطیلی روز جمعه قصد شکار کل بز را داشتند در منطقه‌ای در 15 کیلومتری خلخال پشت کوه‌های ازناو گرفتار بوران و برف شدند و در حرکت از صخره‌ای 40 متری به پایین سقوط کرده که یک نفر از آنها از ناحیه لگن و پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

فرد مصدوم جواد صالحی‌فرد نام دارد که در دامنه پشت کوه‌های ازناو پس از سقوط در یک دالان سنگی در کنار رودخانه گرفتار شد و با اینکه شش تیم امداد و نجات و کوهستان به منطقه اعزام شدند بیرون کشیدن مصدوم از دل دره عمیق 500 متری بسیار سخت است.

منطقه‌ای که مصدوم در آن گرفتار شده یکی از صعب‌العبور‌ترین مناطق خلخال است که بارش برف در آنجا سبب کندی کمک‌رسانی می‌شود.

امدادگران جمعیت هلال احمر خلخال از ظهر جمعه با امکانات کامل ست نجات، آمبولانس و سه تیم امدادی در منطقه حاضر شده بودند، اما بارش برف و کولاک شدید در منطقه و دور بودن منطقه مورد نظر از جاده اصلی سبب کندی امر امدادرسانی به این افراد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هم‌اکنون امداد‌رسانی از طریق نیروی‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت پای پیاده صورت می‌گیرد و به دلیل نامناسب بودن وضعیت جوی و صعب‌العبور بودن منطقه نجات مصدوم از ته دره به صورت زمینی و هوایی امکان‌پذیر نیست.

بر اساس این گزارش، پس از گذشت 21 ساعت از این حادثه با وجود تلاش امدادگران تاکنون بیرون کشیدن مصدوم از دل دره عمیق 500 متری محقق نشده است.

*خبرهای تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد*

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول