اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال مس کرمان:

داوران بازی مس با هیئت اراک قضاوت خوبی داشتند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان گفت: داوران دیدار مس کرمان و هیئت اراک قضاوت خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

داوران بازی مس با هیئت اراک قضاوت خوبی داشتند

سیامک توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی روز گذشته تیمش در برابر تیم بسکتبال هیئت اراک اظهار داشت: به دلیل حساسیت‌های ایجاد شده از دیدار دور رفت مسابقات و شکست مس در آن دیدار با اختلاف سه امتیاز باید حتما این تیم را شکست می‌دادیم.

وی افزود: بازیکنان تیم توانستند با ارائه یک بازی حساب شده و انجام دستورات تاکتیکی وظایف خود را به خوبی در زمین اجرا کنند و تنها یکی دو بازیکن مس در این مسابقه نتوانستند به خوبی انتظارات را بر آورده کنند، اما در مجموع شرایط خوب بود، البته حریف بازیکنان خوبی در اختیار داشت و در دور برگشت مسابقات با جذب یک گارد رأس تیمش را به خوبی تقویت کرده بود.

سرمربی تیم بسکتبال صنعت مس کرمان خاطرنشان کرد: تیم داوری این دیدار نیز به دلیل مسائل و مشکلات مسابقات گذشته مس در روند بازی دو تیم اثرگذاری منفی نداشت و داوران مسابقه قضاوت خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا بازیکنی به جمع نفرات تیمش اضافه می‌شود، افزود: تاکنون این اتفاق رخ نداده است، دو بازیکن در تمرینات ما حاضر شدند، اما نتوانستند رضایت کادر فنی را جلب کنند با این حال با نفرات فعلی به کار خود ادامه می‌دهیم و اگر بازیکن خاصی نظرمان را جلب کرد، جذبش می‌کنیم.

توکلی با اشاره به دیدار حساس هفته آینده مس برابر گاز خوزستان گفت: با توجه به وضعیت تیم میزبان و حمایتی که تماشاگران این تیم از آنها انجام می‌دهند، بازی برابر این تیم کمی متفاوت است با این وجود از امشب تا روز چهارشنبه چهار جلسه تمرینات خود را بر اساس سبک و شیوه بازی این تیم انجام می‌دهیم تا با دست پر از خوزستان برگردیم.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال صنعت مس کرمان با برتری 75 بر 67 مقابل هیئت اراک در پایان هفته دوم دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور 10 امتیازی شد، مسی‌ها تاکنون هفت بازی برگزار کرده‌اند.

انتهای پیام/80011/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول