اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار شد

تسریع در راه‌اندازی آهک هیدراته از سوی شرکت ملی مس ایران

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی تسریع در راه‌اندازی کارخانه آهک هیدراته که از خواسته‌های مردم و مسئولان منطقه است را از ضروریات برشمرد و خواستار راه‌اندازی سریع آن شد.

تسریع در راه‌اندازی آهک هیدراته از سوی شرکت ملی مس ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر، با اشاره به توافقات انجام شده با مدیرعامل شرکت ملی مس ایران تخصیص اعتبار و تسریع در اجرای این طرح را مهم خواند و از مسئولان امر خواست تا مشکلات پیش روی این طرح را حل کرده و فعالیت مجدد این پروژه را تداوم کنند.

وی منطقه ارسباران را به جهت موقعیت آب و هوایی و ظرفیت‌های ویژه یکی از مناطق مهم استان در بخش کشاورزی و معدنی برشمرد و سرمایه‌گذاری مناسب و حمایت از طرح‌های اشتغالزا را در رونق اقتصادی منطقه و اشتغالزایی مهم ارزیابی کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته اقدامات قابل توجهی برای اشتغال پایدار و تقویت زیرساخت‌ها در منطقه صورت گرفته است، متذکر شد: با توجه به همراهی مردم و مسئولان سرمایه‌گذاری‌های خوبی در منطقه صورت گرفته که امیدواریم با تداوم این فعالیت‌ها و حمایت‌های مسئولان ذی‌ربط شاهد توسعه و عمران و آبادانی بیشتر در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/60003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول