اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از فرماندهان حزب‌الله صورت گرفت

بازدید فعالان حزب‌الله لبنان از مکان‌های مختلف حرم مطهر رضوی

خبرگزاری فارس: تعدادی از فعالان حزب‌الله لبنان طی بازدیدی از اماکن مختلف، موزه‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی با این مجموعه عظیم آشنا شدند.

بازدید فعالان حزب‌الله لبنان از مکان‌های مختلف حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کارشناس تشریفات ریاست جمهوری در حاشیه بازدید گروهی از فرماندهان حزب‌الله لبنان از اماکن حرم مطهر رضوی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: گروهی از فعالان حزب‌الله لبنان برای آشنایی با فعالیت‌های آستان قدس رضوی پس از انقلاب اسلامی ایران و آشنایی با مدیریت کارآمد اسلامی در زمینه‌های مختلف اقتصادی درمانی ، آموزشی و امور فرهنگی مذهبی در این مجموعه حضور یافتند.

وی ادامه داد: این گروه زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا(ع) همچنین به بازدید از نمایشگاه نفایس و موزه قرآن و دیگر فعالیت‌های آستان قدس رضوی پرداخته و در میهمان‌سرای حرم مطهر رضوی پذیرایی خواهند شد.

یکی از فعالان حزب‌الله لبنان در بازدید از مراکز مختلف و دستاوردهای گوناگون آستان قدس رضوی گفت: با مشاهده فعالیت‌های آستان قدس رضوی در مرکز نمایشگاه‌های دائمی و همایش‌های آستان قدس رضوی خصوصا در بخش درمان و آموزش، باید بگویم از یک مجموعه منحصر به فرد دیدن کرده‌ام.

وی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: با ورود به مجموعه آستان قدس رضوی با فعالیت‌های این مجموعه در سطوح جهان تشیع آشنا شدم.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی توانسته است از فرصت به دست آمده پس از انقلاب اسلامی بهترین استفاده‌ها را در زمینه‌های مختلف انجام دهد و تنها به امور فرهنگی و مذهبی اکتفا نکرده است.

بازدیدکننده این مجموعه اظهار داشت: پرداختن به امور آموزشی و پژوهشی و جذب دانشجویان از نقاط مختلف و کشورهای گوناگون آن هم به صورت رایگان از بزرگترین فعالیت‌هایی بود که مرا مجذوب کرد.

وی اظهار داشت: پیشرفت‌های این مجموعه در زمینه داروسازی ،درمان و به ویژه بیمارستان عظیم این مجموعه از دیگر فعالیت‌هایی هستند که پیشنهاد می‌کنم فرهیختگان دنیا باید از آن دیدن نمایند و به مدیریت اسلامی و زحمات و خدمات شیعه در این چند سال پس از انقلاب پی ببرند.

انتهای پیام/70008/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول