اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال گهر دورود:

دیگر با گهر همکاری نخواهم کرد

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال گهر دورود گفت: با توجه به شرایط حاکم بر این باشگاه دیگر همکاری خود را با آنها ادامه نخواهم داد.

دیگر با گهر همکاری نخواهم کرد

مجتبی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تلاش‌های بسیاری که در نیم فصل نخست لیگ برتر برای موفقیت گهر متحمل شدیم، این تیم به دلیل مشکلات فراوانی که دارد موفق نبوده است.

وی تصریح کرد: برخی اشکالات که مربوط به بودجه، امکانات و مدیریت باشگاه گهر است در نتیجه‌گیری تیم تاثیر منفی بسیاری داشته و این در حالی است که برخی‌ها بازیکنان را مقصر می‌دانند.

مهاجم تیم فوتبال گهر دورود در پاسخ به این پرسش که آیا لغو قراردادش با گهر قطعی شده است؟ گفت: با اظهارات مدیرعامل جدید باشگاه شرایط به‌صورتی رقم خورد که دیگر به گهر باز نخواهم گشت.

زارعی افزود: من تمام تلاشم را به عنوان یک بازیکن برای موفقیت این تیم انجام دادم و اگر گهر نتیجه نگرفته به هیچ عنوان به عملکرد بازیکنان ارتباطی ندارد.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه وقتی یک تیم در یک دوره رقابت حرفه‌ای از داشتن زمین اختصاصی و تشویق و حمایت هواداران محروم است، آیا بازیکنان مقصر ایجاد این شرایط هستند؟ به طور طبیعی چنین تیمی نمی‌تواند موفق باشد و این امر به طور مستقیم به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و نه بازیکنان.

مهاجم تیم فوتبال گهر دورود در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا تیم جدید وی مشخص شده است؟ گفت: پیشنهادهایی وجود دارد از جمله از تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان،‌ اما تا این لحظه هیچ چیز قطعی نیست.

زارعی در پایان تاکید کرد: به طور قطع این‌بار در انتخاب خود عجله نخواهم کرد و به صورتی برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنم که به آینده فوتبالم لطمه‌ای وارد نشود.

انتهای پیام/64001/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول