اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت خبر داد

پژوهشگر ژاپنی مهمان دانشگاه آزاد دهدشت در هفته پژوهش

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد دهدشت از برپایی نمایشگاه هفته پژوهش در دانشگاه آزاد دهدشت به مناسبت این هفته خبر داد و گفت: یوکو سوزوکی ایران‌شناس و پژوهشگر ژاپنی مهمان دانشگاه آزاد دهدشت در هفته پژوهش است.

پژوهشگر ژاپنی مهمان دانشگاه آزاد دهدشت در هفته پژوهش

عبدالرحمن افضلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: نمایشگاه هفته پژوهش در دانشگاه آزاد دهدشت و به منظور معرفی و ارائه طرح‌های پژوهشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت بیان داشت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در حوزه دانشجویی و گروه‌های آموزشی دانشگاه و دعوت از مراکز پژوهشی استانی برای ارائه دستاوردهای پژوهشی از برنامه‌های دانشگاه برای برگزاری هفته پژوهش امسال است.

افضلیان ادامه داد: در این هفته همچنین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد دهدشت به ارائه سخنرانی و مقاله خواهند پرداخت.

وی افزود: در این هفته سخنرانی‌هایی در رابطه با سلول‌های بنیادی، شعر عرفانی و مکانیک در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد در هفته پژوهش دعوت از خانم یوکو سوزوکی پژوهشگر و جامعه‌شناس ژاپنی است.

افضلیان تصریح کرد: یوکو سوزوکی دارای مدرک فوق دکترای ایران شناسی است و از پژوهشگران برتر در زمینه مطالعات جامعه شناسی ایلات کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس دانشگاه آزاد دهدشت خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد دهدشت به رغم جوان بودن در زمینه‌های پژوهشی پیشرفت قابل توجهی داشته و روز به روز بر این پیشرفت افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه باید دانشجویان سعی کنند در مسیر پژوهش محوری قرار بگیرند، عنوان کرد: پژوهش باعث رشد و تقویت بنیه علمی دانشجویان می‌شود و به تبع آن سطح علمی دانشگاه‌ها نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/2571/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول