اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاراته‌کای جوان مازندرانی:

مهمترین هدفم حضور در تیم ملی کاراته است

خبرگزاری فارس: کاراته‌کای جوان مازندرانی گفت: مهم‌ترین هدفم درخشش در مسابقات انتخابی تیم ملی امید کاراته، حضور در ترکیب تیم ملی این رشته ورزشی و اعزام به رقابت‌های آسیایی است.

مهمترین هدفم حضور در تیم ملی کاراته است

محمدامین قالیچی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید کشورمان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در اسفند ماه امسال یا فرودین ماه سال آینده برگزار می‌شود تا ملی‌پوشان برای مسابقات آسیایی مهیا شوند.

وی افزود: مهم‌ترین هدفم دعوت به اردوی تیم ملی امید و حضور در ترکیب تیم ملی در رشته ورزشی کاراته است همچنین به این خاطر حدود دو ماه است که روزانه بیش از دو ساعت تمرین را در دستور کار خود قرار دادم.

قالیچی با اعلام اینکه حدود شش سال در ترکیب تیم منتخب کاراته مازندران عضویت دارم، گفت: متولد 1371 بوده و هم‌اکنون در ترم سوم رشته مهندسی صنایع دانشگاه غیرانتفاعی شمال مشغول به تحصیل هستم.

این ورزشکار مازندرانی با اشاره به اینکه از سال 1378 ورزش را با رشته ژیمناستیک آغاز کردم و پس از دو سال فعالیت در این رشته به کاراته روی آوردم، تصریح کرد:‌ در بخش کاتا مشغول به ورزش هستم و در سال 87 نیز کمربند مشکی دان 2 را تصاحب کردم.

قالیچی با بیان اینکه باید برای پیشرفت در هر رشته ورزشی به آن عشق و علاقه داشت و تمام تلاش خود را در عرصه ورزش قهرمانی به کار بست، عنوان کرد: پنج دوره پیاپی قهرمان سبک JKMO ( ساساکی ها شوتوکان) کشور بودم و در کارنامه ورزشی خود رتبه نخست سبک شوتوکان ایران اسلامی، مقام دوم سبک JSKA کشور، رتبه دوم سبک WSKF ایران و مقام سوم سبک JKS کشور را دارم.

وی با تاکید بر اینکه الگوی ورزشی‌ام در این رشته ورزشی لوکا والدوسی کاتارو از ایتالیا است، ابراز داشت: همچنین با کسب مقام دوم کاتا تیمی انتخابی تیم ملی در سال 88 و مقام سومی انتخابی تیم ملی، امسال سعی دارم با تلاش و کوشش بتوانم با غلبه بر رقبای خود به عنوان یکی از ملی‌پوشان کاراته تیم ملی امید کشورمان عازم مسابقات آسیایی شوم.

انتهای پیام/86012/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول