اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان کانون‌های تبلیغاتی سیستان‌و‌بلوچستان خواستار شدند

ایجاد اتحادیه صنفی کانون تبلیغات در سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: در همایش تبلیغات، مدیران و مسئولان کانون‌های تبلیغاتی سیستان‌وبلوچستان خواستار ایجاد اتحادیه صنفی کانون تبلیغات در استان شدند.

ایجاد اتحادیه صنفی کانون تبلیغات در سیستان‌و‌بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام‌ عباس دانشی پیش از ظهر امروز در دومین همایش تبلیغات ویژه مدیران مسئول کانون‌های تبلیغاتی سیستان‌ و‌ بلوچستان اظهار داشت: تبلیغات جایگاه والا و ممتازی در جامعه دارد.

وی در ادامه کسب‌ و‌ کار موفق را منوط به تبلیغات گسترده دانست و افزود: باید به حوزه‌ تبلیغات نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، کسب‌ و کار پر رونق نیازمند تبلیغات ویژ‌ه‌ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در استان 101 کانون تبلیغاتی وجود دارد، تصریح کرد: از 101 کانون تبلیغاتی فعال در استان، 30 مورد مجوز موقت داشته و 71 کانون هم دارای مجوز‌ یک، دو و پنج ساله هستند، همچنین 35 متقاضی تشکیل پرونده نیز داریم.

دانشی گفت: کارشناسان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در طی بازدیدهای به عمل آورده از تعداد 53 کانون تبلیغاتی، هیچگونه تخلفی مشاهده نکرده‌‌اند.

در این دوره کوتاه مدت آموزش تبلیغات، رئیس کانون‌های تبلیغات وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی درباره تبلیغات تجاری در مکتب اسلام، اخلاق در تبلیغات، استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات، کلیشه‌سازی (قالبی کردن) و کودکان در تبلیغات و... بحث و گفت‌‌وگو کردند.

همچنین تعدادی از مدیران مسئول کانون‌های تبلیغاتی سیستان‌ و‌ بلوچستان با طرح سوال و پرداختن به مشکلات جاری خود، خواستار حمایت مسئولان، ایجاد اتحادیه صنفی و جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی تعدادی از افراد که در حال حاضر بدون مجوز و با قیمت‌ و کیفیت‌ پایین در حال فعالیت‌ هستند، شدند.

انتهای پیام/75002/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول