اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان:

هنر هفتم باید تحقق بخش حمایت از تولید ملی باشد

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: هنر هفتم می‌تواند تحقق بخش شعار امسال حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی باشد که در نوع خود در سطح کشور حرکتی سازنده در جهت تحقق بخشیدن به این شعار باشد.

هنر هفتم باید تحقق بخش حمایت از تولید ملی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، حسین ملایری پیش‌ از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان اظهار کرد: عملیاتی کردن این شعار و نیز دید تیز بینانه‌ای رهبری در مورد نام نهادن امسال مبنی بر سال حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی نشان از اهمیت و دانش ایشان در زمینه اقتصادی است.

وی افزود: سوق دادن شهروندان عزیز به استفاده از کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است که می‌توان آن را در قالب فیلم و یا همان هنر هفتم نهادینه کرد به طوری که یک فیلم کوتاه می‌تواند نظر بعضی از اقشار جامعه را نسبت به محصولات خارجی عوض و به خرید محصولات داخلی سوق دهد.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: با اجرای این جشنواره می‌تواند تا حدی به این فرهنگ کمک و حمایت از محصولات داخلی را در کشور تقویت کرد به حدی که با حمایت از محصولات داخلی می‌توان مشکلات موجود بر سر راه تولیدکنندگان داخلی را کاهش و این امر می‌تواند موجب پایین آمدن قیمت تمام شده محصولات داخلی نسبت به محصولات خارجی شود.

وی یادآور شد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح کشور سبب ایجاد حرکت جمعی و متناسب با آن سبب تغییر فضای ذهنی جامعه در حمایت از کار، تولید ملی و سرمایه ایرانی می‌شود.

ملایری ادامه داد: شهر سده لنجان به عنوان میزبان این جشنواره دست به برگزاری چنین حرکتی در کل کشور زده است و این امر در نوع خود یک حرکت نهادینه در تحقق بخشی به بیانات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: با توجه به اینکه تحقق شعار امسال از هر روش و فعالیتی امکانپذیر است اما تجربه ثابت کرده گزینه هنر و رسانه مؤثرتر و موفق‌تر نشان داده شده و نیز سعی کرده‌ایم در هدف اصلی خود  ابعاد ملی را سرلوحه قرارداده و بیانات رهبری و تأثیر بی نظیر آن در جامعه را پر رنگ‌تر جلوه دهیم.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان اضافه کرد: لذا از نویسندگان، کارگردانان و هنرمندان خوش ذوق ایران اسلامی جهت حضور در این جشنواره و ساخت آثار دعوت به عمل می‌آورد و انتظار می‌رود نسبت به ساخت آثار فاخر اهتمام ورزیده و در نهادینه کردن و تحریک جامعه به سوی حمایت از کار و تولید ملی و سرمایه ایرانی قدم‌های بزرگی بردارند.

انتهای پیام/2301/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول