اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان خبر داد

کشف 58 کیلوگرم تریاک در سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان از کشف 58 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در سنندج خبر داد.

کشف 58 کیلوگرم تریاک در سنندج

علی طولابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج از کشف 58 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در سنندج خبر داد و اظهار کرد: این میزان مواد مخدر در سایه تلاش شبانه روزی مأمورین مبارزه با مواد مخدر از سه دستگاه خودرو که قصد ورود آن را از مبادی ورودی شهرستان سنندج به داخل استان داشتند کشف شد.

به گفته وی، مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنندج بعد از شناسایی خودروها و بازرسی آنها موفق به کشف این میزان مواد مخدر که به صورت کاملاً حرفه‌ای در یکی از ماشین‌ها جاسازی شده بود شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان خاطرنشان کرد:‌ متهمین بعد از بازجویی و تشکیل پرونده به منظور صدور حکم به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

طولابی با بیان اینکه وضعیت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در زمینه مقابله با قاچاقچیان و در کل عوامل توزیع و مصرف‌کنندگان مواد مخدر نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب‌تر بوده است، تصریح کرد: مشارکت بسیار خوب مردم و همراهی آنان با پلیس یکی از مهم‌ترین عوامل توفیقات پلیس در تحقق و انجام رسالت به نحو احسن است.

به گفته وی، در زمینه کشفیات مواد مخدر از خورده فروشان کردستان رتبه نخست کشوری را دارد و در زمینه دستگیری قاچاقچیان و در مجموع عاملین توزیع و مصرف موارد مخدر نیز نسب به سال گذشته رشدی 14 درصدی داشته‌ایم.

وی به شناسایی و انهدام چند مزرعه کشت گراس در سطح استان اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ موردی از کشت خشخاش در سطح استان مشاهده نشده است و این چند مورد کشت گراس نیز بنا به گفته صاحبان آنها برای مصرف پرندگانشان بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان خاطرنشان کرد: صاحبان این مزارع نیز بعد از بازجویی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

طولابی در پایان تصریح کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای ریشه‌کن کردن معضل اعتیاد تمام توان خود را بکار گرفته و طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند.

انتهای پیام/79002/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول