اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تأمین اجتماعی هرمزگان خبر داد

تمدید مهلت طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: کارفرمایان از فرصت باقیمانده برای پرداخت بدهی‌های خود به سازمان تأمین اجتماعی استفاده کنند.

تمدید مهلت طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدفاضل حیدری با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صورتی که کارفرمایان بدهکار درخواست کتبی مبنی بر پرداخت بدهی‌های معوقه قطعی بابت حق بیمه و بیمه بیکاری تا اسفند 1390 کارگاه خود را به سازمان تأمین اجتماعی ارائه و مبلغ مربوطه را تا تاریخ 30 آذرماه پرداخت کنند از 90 درصد بخشودگی جرائم متعلقه برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: ‌چنانچه کارفرمایان یاد شده قادر به پرداخت یک جای بدهی‌های قطعی معوقه تا اسفند 90 نباشند، می‌توانند درخواست کتبی خود را حداکثر تا تاریخ 30 آذرماه مبنی بر تقسیط بدهی کارگاه به شعب تأمین اجتماعی ارائه دهند و ثبت دفتر کنند که در این صورت به ازای هر ماه، مشمول 10 درصد کاهش بخشودگی می‌شوند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان هرمزگان اضافه کرد: اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان یک فرصت طلایی و استثنایی است تا کارفرمایان بدهکار، اصل بدهی خود را پرداخت یا تقسیط کنند و از مزایا و تسهیلات بخشودگی بهره‌مند شوند.

حیدری در پایان با اشاره به 53 هزار و 447 کارگاه فعال در استان هرمزگان اذعان داشت: کارفرمایان بدهکار با تسویه و پرداخت بدهی خود می‌توانند تامین اجتماعی هرمزگان را در خدمت‌رسانی به 252 هزار و 606 بیمه شده اصلی و 22 هزار و 702 مستمری‌بگیر این استان یاری رسانند.

انتهای پیام/2310/ذ/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول