اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ادغام وزارت تعاون در 95 درصد استان‎ها به خوبی انجام شد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ادغام وزارت تعاون در 95 درصد استان‎ها به خوبی محقق شده است.

ادغام وزارت تعاون در 95 درصد استان‎ها به خوبی انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، غلامحسین حسینی‎نیا در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‎های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت: ادغام در سه وزارتخانه یک اتفاق بزرگ و ارزشمند بود که در این حوزه به خوبی رقم خورد تا وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتواند نقش اجتماعی دولت را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: با شرایطی که در این ادغام به وجود آمده زنجیره خدمت‎رسانی شایسته‎ای شکل گرفته که باعث می‎شود تا هم‎افزایی و پرهیز از موازی‎کاری را شاهد باشیم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید به دنبال شرایط توانمندسازی افراد جامعه باشیم خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا با توانمندسازی افراد در عرصه‎های مولد اقتصادی گام‎های موثری را برداریم.

تعاون یک ظرفیت مناسب برای توسعه اشتغال است

وی تعاون را یک ظرفیت مناسب برای توسعه اشتغال برشمرد و یادآور شد: اگر شکل‌گیری تعاونی‎های واقعی، متعهد و فعال را در سطح جامعه داشته باشیم بسیاری از دعواهای کارگر و کارفرما را نخواهیم داشت چراکه اگر مجموعه افراد در یک گروه با هم تعامل داشته باشند انگیزه کار و درک متقابل بین آنها به وجود خواهد آمد.

بازنگری اقدامات انجام‎شده در طول یک سال گذشته هدف سفر به گلستان

حسینی‎نیا با اشاره به اهداف سفر خود به استان گلستان گفت: این سفر به منظور قدردانی از نیروهای صف خدمت‎رسانی وزارت و همچنین بازنگری اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته محقق شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه ادغام در 95 درصد استان‎ها به خوبی انجام شده افزود: با حضور تیم‎های مختلف در استان‎ها بررسی اقدامات انجام شده، بازنگری تحقق خواسته و اهداف پیش‎رو انجام خواهد شد تا ماحصل آن چراغ راهی برای ادامه کار در این وزارتخانه باشد.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول