اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران ـ 100

اعزام 13 اتوبوس از آبادان برای جابه‌جایی زوار به شلمچه

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از اعزام 13 اتوبوس این شهرداری برای جابه‌جایی زوار و مهمانان ضریح بارگاه امام حسین (ع) به خرمشهر و شلمچه خبر داد.

اعزام 13 اتوبوس از آبادان برای جابه‌جایی زوار به شلمچه

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: به واسطه ورود ضریح مطهر بارگاه امام حسین(ع) به شهرستان آبادان، تمهیدات لازم در خصوص ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان، زائران و مهمانان وارد شده به این منطقه اندیشیده و اجرایی شد.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌های ویژه برای خدمت‌رسانی به زوار و شهروندان خرمشهری را در دستور کار قرار داده و به اجرا درآورده‌ایم.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از عصر گذشته سیل عظیم مشتاقان حسینی به سوی خرمشهر سرازیر شده‌اند، تعداد 13 دستگاه اتوبوس را به خرمشهر و شلمچه برای جا‌به‌جایی زائران و شهروندان اعزام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در آبادان نیز جابه‌جایی مهمانان، زواران و شهروندان در روز ورود ضریح و پیش از آن با خدمت‌رسانی یک‌سوم ناوگان اتوبوسرانی شهری محقق شد.

انتهای پیام/ 72001/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول