اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن عکاسان استان قم عنوان کرد

نیاز انجمن عکاسان قم به مکانی ثابت برای فعالیت

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن عکاسان استان قم گفت: استیجاری بودن مکان انجمن عکاسان مشکلاتی برای فعالیت این انجمن به‌وجود آورده است.

نیاز انجمن عکاسان قم به مکانی ثابت برای فعالیت

محمدرضا بهشتی منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انجمن عکاسان اظهار داشت: این انجمن از هشت سال گذشته به عنوان یکی از انجمن‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم آغاز به کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در قالب عکاسی و جشنواره سراسری زیارت از جمله فعالیت‌های انجمن عکاسان است.

رئیس انجمن عکاسان استان قم عنوان کرد: انجمن عکاسان در زمینه خلق آثار هنری با کیفیت به حمایت از عکاسان استان می‌پردازد و در زمینه شکوفایی استعدادهای هنری آنها تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه 620 نفر عضو انجمن عکاسان استان هستند، گفت: از این تعداد 40 نفر به صورت حرفه‌ای به عضویت انجمن عکاسان درآمده‌اند.

بهشتی منفرد خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی به منظور نقد عکس‌های هنرمندان عکاس برگزار می‌شود تا کیفیت آثار آنها افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به مشکلات مکانی انجمن عکاسان استان گفت: به دلیل آنکه مکان این انجمن استیجاری است این امر مشکلاتی در زمینه انجام فعالیت‌ها ایجاد می‌کند و مانع تثبیت فعالیت‌ها می‌شود.

رئیس انجمن عکاسان استان قم یادآور شد: به دلیل حساسیت‌های موجود در شهر قم برخی ارگان‌ها با عکاسان همکاری نمی‌کنند بنابراین در حال رأی‌گیری هستیم تا زمینه فعالیت آسان‌تر عکاسان فراهم شود.

انتهای ‌پیام/78003/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول