اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خبر داد

دریافت 10 درصد تسهیلات صندوق توسعه ملی

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: تاکنون 10 درصد از تسهیلات طرح‌های مصوب صندوق توسعه ملی را دریافت کردیم.

دریافت 10 درصد تسهیلات صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی ظهر امروز در ستاد سرمایه‌گذاری استان از اختصاص 1/2 میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی به طرح‌های استان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 10 درصد از تسهیلات طرح‌ها را دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر از ظرفیت صندوق توسعه ملی خوب استفاده می‌کنیم و بیش از 700 میلیون یورو ارزش طرح‌های مصوب مربوطه استان است.

استاندار خوزستان گفت: سقف صندوق توسعه ملی بسیار محدود است و از کل طرح‌های صنعت، معدن و تجارت 20 طرح و از طرح‌های پتروشیمی نیز 10 طرح تایید و مصوب شده است.

حجازی ادامه داد: باید نسبت به استان‌های دیگر در ابلاغ طرح‌های خود اقدام کنیم، زیرا در حال حاضر دریافت تسهیلات یک رقابت است.

عالیترین مقام دولت در خوزستان از دستگاه‌های اجرایی مربوط به طرح‌های سرمایه‌گذاری خواست به منظور تسریع در اجرای طرح‌ها، مشکلات متقاضیان را حل و در اجرای طرح‌ها همکاری کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تسریع کنند، زیرا اشتغالی که از این طرح‌ها ایجاد می‌کنند پایدار و مطمئن است.

حجازی تصریح کرد: صندوق توسعه ملی دید مثبتی نسبت به طرح‌های تعریف شده استان دارد، زیرا مزیت این طرح‌ها را زیرساخت‌های آماده و کارایی بسیار می‌داند.

انتهای پیام/72007/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول