اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین:

زمان دقیق خروج ضریح از کشور مشخص نیست/ افراد غیرمسئول مصاحبه نکنند

خبرگزاری فارس: مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) با تاکید بر اینکه زمان دقیق خروج ضریح از کشور مشخص نیست، تاکید کرد: افراد غیرمسئول نباید با اخبار غلط مردم را سرگردان کنند.

زمان دقیق خروج ضریح از کشور مشخص نیست/ افراد غیرمسئول مصاحبه نکنند

محمود پارچه‌باف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به کاروان سفینة النجاة با تاکید بر اینکه زمان دقیق خروج کاروان سفینة النجاة و ضریح مطهر اباعبدالله الحسین از کشور هنوز اعلام نشده است، اظهار کرد: نحوه خروج نیز هنوز مشخص نیست و در روزهای آتی اعلام می‌شود.

وی با انتقاد از برخی از مصاحبه‌های افراد غیرمطلع در خصوص زمان و مکان خروج ضریح مطهر از کشور اظهار کرد: متأسفانه افرادی که مسئولیتی در این زمینه ندارند با اظهار نظرهای غیر کارشناسی سبب سرگردانی مردم در شهرهای مختلف شده و با اعلام خبرهای غیر دقیق موجب شده‌اند مردم برخی شهرها ساعت‌ها و بعضاً روزها قبل از زمان مقرر ورود کاروان به شهرشان در خیابان‌ها منتظر باشند.

مدیر پروژه ساخت ضریح مطهر اباعبدالله الحسین با تاکید بر اینکه هنوز مرز خروجی کاروان سفینة النجاة مشخص نیست خاطرنشان کرد: از زمانی که کاروان سفینة النجاة از قم حرکت خود را آغاز کرد برخی از افراد با مصاحبه‌های غیرمسئولانه خود موجب بر هم خوردن تمرکز اعضای هیئت امنا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نیز باید اطلاعات و اخبار را از کسانی که مسئولیت این کار را بر عهده دارند بگیرند تصریح کرد: تنها منبع موثق اطلاعات در ارتباط با ضریح اباعبدالله الحسین هیئت امنای پروژه ساخت ضریح سیدالشهدا(ع) است.

پارچه‌باف با بیان اینکه کاروان سفینة النجاة در طول مسیر مورد استقبال بی‌نظیر و غیرقابل توصیف مردم ایران قرار گرفت و برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و جهان اسلام خلق کرد گفت: انتقال شهر به شهر ضریح اباعبدالله بنا به فرموده مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید برکات فراوانی برای ایران اسلامی به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از برکات و اثرات این انقلاب عاشورایی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

پارچه‌باف با بیان اینکه به روزهای پایانی حضور ضریح مطهر اباعبدالله در ایران نزدیک می‌شویم، اظهار داشت: هنوز زمان و مکان دقیق خروج ضریح مطهر از ایران مشخص نیست و تنها منبع اعلام این زمان و مکان هیئت امنای ساخت ضریح اباعبدالله است.

انتهای پیام/78010/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول