اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

برگزاری هم‌اندیشی مدرسان کانون زبان در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت: نخستین هم‌اندیشی مدرسان کانون زبان با حضور رئیس کانون زبان ایران در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

برگزاری هم‌اندیشی مدرسان کانون زبان در مازندران

قاسم عزیززاده گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پس از ادغام و واگذاری کانون زبان ایران به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، این نخستین هم‌اندیشی مدرسان کانون زبان مازندران با رئیس کانون زبان ایران است که در این استان برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اعلام حضور رئیس کانون زبان ایران در این همایش، هدف از برگزاری این نشست را آگاهی مدرسان کانون زبان استان با ساختار جدید این ارگان آموزشی، بهره‌گیری از دیدگاه‌ها و سیاست‌های مدیر کانون زبان ایران و نیز برگزاری پرسش و پاسخ عنوان کرد.

وی ادامه داد: از دیگر موارد این همایش ارائه گزارش از روند اجرایی کانون زبان پس از ادغام توسط مدیر استان، گزارش نماینده کارشناسان بازدید کانون زبان استان از وضعیت آموزشی گزارش نماینده مدرسان مراکز آموزشی شرق، غرب و مرکز استان است.

گرجی افزود: روند ارائه راهکارهای مناسب و اجرایی در این کانون مستلزم هم‌اندیشی و رسیدن به وحدت رویه در امور آموزشی است که این کانون درباره دستیابی به آن نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار خواهد گرفت.

این مسئول فرهنگی از دیگر برنامه‌های این همایش را تجلیل از پیشکسوت کانون زبان مازندران عنوان کرد و بیان داشت: گرامیداشت تلاش و مجاهدت علمی پیشکسوتان کانون زبان قطعا زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا با قدردانی از اساتید برجسته این رشته، مدرسان جدید و جوان را در مسیر تعهد و جدیت امور آموزشی هدایت کرد.

وی کارآیی و اثربخشی را از بارزترین هدف مورد نظر در کانون زبان عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین مبنا در فعالیت‌های اداری تعهد به کار و اخلاق است که در یک فضای دوستانه و متعهدانه می‌توان با همدلی و وجدان کاری به تحقق بیش از پیش اهداف مورد نظر نایل شد.

گرجی اظهار داشت: ارائه کیفی خدمات، مهم‌ترین هدف ما در کانون زبان مازندران است که در این باره شاهد توفیقات خوبی بوده‌ایم، لذا باید در این موارد با نهایت برنامه‌ریزی و دقت کوشید تا این توفیق بیشتر شده و از سویی دیگر در جهت خدمات‌رسانی مناسب نهایت همت به کار گرفته شود.

به گزارش فارس، این همایش 28 ماه جاری با حضور رئیس کانون زبان ایران در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86018/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول