اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

رشد 22 درصدی ارزش معاملات در تالار بورس ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ارزش معاملات تالار بورس ارومیه در هفته جاری در مقایسه با هفته قبل 22 درصد رشد داشت.

رشد 22 درصدی ارزش معاملات در تالار بورس ارومیه

وحید جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته گذشته 29 میلیارد و 794 میلیون و 522 هزار ریال سهام در تالار بورس آذربایجان غربی معامله شده است.

وی افزود: در این مدت 8 میلیون و 460 هزار و 468 سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرا بورسی در استان خرید و فروش شد که 56 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

این مسئول تصریح کرد: ارزش معاملات تالار بورس ارومیه در مقایسه با هفته قبل 22 درصد رشد داشت و حجم معاملات نیز 5/11 درصد بیش از هفته قبل بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: 11 کارگزار٬ حق تقدم و سهام 130 شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری مفید بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 16 درصد به خود تخصیص داد.

جوادی تاکید کرد: هفته گذشته سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با 5/13 درصد ارزش تمام معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

وی خاطر نشان کرد: 45 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد که با رشد 50 درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بود و شاخص کل بازار با 943 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم 33 هزار و 282 واحد رسید.

انتهای پیام/16012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول