اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هفته‌ دوم آذر

54 درصد مبادلات در بورس فارس، خرید سهام بود

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: در معاملات هفته منتهی به پانزدهم آذر ماه جاری در بورس منطقه‌ای فارس از 30 میلیون و 383 هزار سهم و حق تقدم، 54 درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

54 درصد مبادلات در بورس فارس، خرید سهام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کرشمه ترابیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ارزش سهام مبادله شده در این هفته 96 میلیارد ریال بود که این تعداد سهام متعلق به 170 شرکت است.

وی افزود: در دوره مورد نظر در مجموع، برای 98 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شد.

ترابیان بیان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های پالایش نفت بندر‌عباس، توسعه معادن روی ایران و بانک دی از بیشترین اقبال برای خرید برخوردار بودند.

این مسئول اقتصادی ابراز داشت: سهام شرکت‌های  سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، پالایش نفت بندرعباس و بانک پاسارگاد در این هفته با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

وی خاطرنشان کرد: سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی خارک و توسعه معادن روی ایران  با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، سرمایه‌گذاری ساختمان و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات با بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند.

به گزارش فارس، روز گذشته نیز در معاملات تالار بورس منطقه‌ای فارس 5 میلیون و 129 هزار سهم و حق تقدم معامله و 12 کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول