اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرد اول پرش با نیزه ایران عنوان کرد

خیزشی به وسعت غرب آسیا برای کسب مدال طلا

خبرگزاری فارس: تنها نماینده دو و میدانی استان قم در مسابقات غرب آسیا گفت: تنها برای کسب مدال طلا به بازی‌های غرب آسیا می‌رویم.

خیزشی به وسعت غرب آسیا برای کسب مدال طلا

محمدمحسن ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم ملی برای موفقیت در این دوره از رقابت‌ها تمرینات بسیار خوبی را برگزار کرده و در تمام رشته‌ها مدعی کسب مدال هستیم.

وی با بیان اینکه از شرایط روحی و وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار است عنوان داشت: می‌خواهم با کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی غرب آسیا بار دیگر توانمندی‌های پرش با نیزه ایران را در این دوره از مسابقات نشان بدهم.

ملی‌پوش قمی پرش با نیزه تیم ملی دو و میدانی کشورمان که توانسته نخستین و آخرین مدال طلای تاریخ پرش با نیزه دو و میدانی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را به نام خود به ثبت برساند، تاکید کرد: این موضوع انگیزه من را برای کسب مدال در رقابت‌های غرب آسیا چند برابر کرده است.

وی با بیان اینکه می‌خواهد ناکامی در مسابقات داخل سالن آسیا، قهرمانی دانشجویان آسیا و رقابت‌های آسیایی و انتخابی المپیک را در این رقابت‌ها جبران کند بیان داشت: با انجام تمرینات فشرده و جدی توانسته‌ام شرایط بسیار خوبی برای حضور در این بازی‌ها کسب کنم.

تنها دو و میدانی‌کار قمی در پیکارهای غرب آسیا با اشاره به رقبای اصلی خود در این مسابقات اظهار کرد: در این رقابت‌ها ورزشکاران کشورهای مختلف حضور خواهند داشت اما برایم فرقی نمی‌کند که با چه حریفانی رقابت می‌کنم زیرا این یک رشته انفرادی است و موفقیت در آن به عملکرد خودم بستگی دارد.

محمدمحسن ربانی در حالی امروز همراه با سایر ملی‌پوشان تیم ملی دو و میدانی کشورمان راهی رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی غرب آسیا شد که این رقابت‌ها با شرکت برترین‌های مواد مختلف در کشور امارات برگزار می‌شود.

ربانی در آخرین دوره این پیکارها که دو سال قبل در کشور سوریه برگزار شد با رکوردی منحصر به فرد رقبای خود از کشورهای مختلف را کنار زد و بالاتر از تمام آنها با قرار گرفتن در جایگاه نخست موفق به کسب یکی از مدال‌های طلای کاروان اعزامی دو و میدانی کشور در غرب آسیا سال 2010 شد.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول