اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 بهمن ماه

شهرک فناوری همدان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: شهرک فناوری همدان 12 بهمن ماه افتتاح می‌شود و این مهم فرصت مناسبی برای دانشجویان مرتبط با صنایع است.

شهرک فناوری همدان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بهرام هاشمی ظهر امروز در سومین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه در دانشگاه پیام نور همدان اظهار داشت: در سه سال متوالی که این همایش با همکاری دانشگاه پیام نور و صنایع کوچک برگزار شده است بسیاری از کار‌های مفید صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ارتباط بین دانشگاه و صنعت ارتباط بین دانستن و توانستن است، ادامه داد: نیم تا سه درصد اعتبار دستگاه‌ها به امر پژوهش‌ در زمینه‌های مختلف اختصاص یافته است و این فرصت بسیار مناسبی است تا از آن استفاده شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان به وجود صنایع و نیاز آن‌ها به همکاری دانشگاه اشاره و تأکید کرد: مشتریان صنایع به دنبال نوآوری در تولیدات هستند و دانشگاه‌ها با ایجاد بحث‌های نوآوری و مشارکت دانشجویان رشته‌های مرتبط با این بحث می‌توانند در این بحث وارد شده و کار کنند.

وی عنوان کرد: شناسایی عارضه‌ها کار راحتی است اما آنچه که در این بین از اهمیت بیشتری برخوردار است درمان موفق و خوب این عارضه‌ها است.

هاشمی به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی تهدیدی علیه ما است که باید بمانیم و پافشاری کنیم و نقاط ضعف و قوت خود را مشخص کنیم.

وی تأکید کرد: بعد از شناسایی نقاط ضعف نوبت به مرحله رشد می‌سد که نیاز‌های اساسی را شناسایی و سعی در رشد تولیدات کنیم و در این مرحله دانشگاه می‌تواند خوب وارد شده و همکاری کند.

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان اظهار داشت: مرحله سوم مرحله‌ای است که می‌توانیم به سوی دشمن حمله کنیم که این حمله با تولیدات متفاوت و با کیفیت ما در بازار‌ها رخ می‌دهد.

وی با اشاره به افتتاح شهرک فناوری در 12 بهمن ماه افزود: استان همدان تنها استان در کشور است که شهرک فناوری را در 12 بهمن ماه افتتاح می‌کند و این فرصتی است تا دانشجویان مرتبط با صنایع وارد شده و کار کنند.

هاشمی در پایان سخنانش گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی باید همه مردم دست به دست هم با حمایت از تولیدات داخلی همکاری کنند تا بتوانیم سربلند و پیروز در بازار‌های جهانی باشیم.

انتهای پیام/89007/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول