اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فعالیتی 9 ماهه

مرکز رشد فناوری مهریز از ایده‌های برتر حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز رشد فناوری مهریز گفت: مرکز رشد فناوری مهریز از ایده‌های فناورانه حمایت و از مؤسسات دانش‌بنیان پشتیبانی می‌کند.

مرکز رشد فناوری مهریز از ایده‌های برتر حمایت می‌کند

مهدی رخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز با بیان اینکه مرکز رشد فناوری مهریز از ایده‌های فناورانه حمایت و از مؤسسات دانش‌بنیان پشتیبانی می‌کند، اظهار داشت: این مرکز با ارائه خدماتی نظیر در اختیار قرار دادن محیط مناسب به عنوان دفتر کار و تجهیزات لازم، استفاده از اینترنت مرکز رشد، برخورداری از کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، حمایت‌های اداری و بازاریابی، استفاده از نام پارک علم و فناوری در تبلیغات، تسهیلات مالی و برخورداری از معافیت مالیاتی نزدیک به هفت ماه است که در شهرستان مهریز فعالیت می‌کند.

وی از فعالیت بیش از پنج شرکت در این مرکز به عنوان هفتمین مرکز رشد استان یزد خبر داد و افزود: شرایط لازم برای پشتیبانی و حمایت را ایده‌محوری (ایده‌ای که برگرفته از علم و دانش بوده و از نظر اقتصادی نیز توجیه قابل قبولی داشته باشد)، حضور مستمر در مرکز رشد برای اجرایی کردن ایده محوری و تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن از طریق سامانه مربوطه است.

رخشان، رونق اقتصادی و کمک به کارآفرینی را از اهداف این مرکز دانست و گفت: با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در جوانان دانش‌آموخته شهرستان مهریز وجود دارد، امیدواریم شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان مهریز باشیم.

وی از جوانان با استعداد مهریزی خواست تا با مراجعه به این مرکز به نشانی بلوار امام خمینی (ره)، جنب سازمان بهزیستی با فعالیت‌های این مرکز آشنا شوند.

انتهای پیام/90005/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول