به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، رضا عظیمی در نشست صمیمی با مسئولان، رابطان و کارکنان اظهار داشت: استان مازندران تنها با داشتن 3/2 درصد اراضی تحت کشت، بیش از 5/10 درصد ارزش افزوده تولیدات کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه استان مازندران به مثابه یک وزارت جهاد کشاورزی کوچک است که تمام فعالیتهای این وزارتخانه در آن وجود دارد، خاطر نشان کرد: استان مازندران نقش عمدهای در امنیت غذایی کشور بر عهده دارد و در تولید 22 محصول کشاورزی رتبه ممتازی را در کشور به خود اختصاص داده و زنجیره کامل صنعت طیور نیز در این استان وجود دارد.
عظیمی با اشاره به اینکه یکی از سیاستهای مهم کاری این سازمان، روابط عمومی و اطلاعرسانی از خدمات بخش کشاورزی است، نقش روابط عمومی در سازمانها و دستگاههای اجرایی را بسیار مهم دانست.
وی با بیان اینکه روابط عمومی فرآیندی علمی-هنری است که باید با ظرافت خاصی صورت گیرد، داشتن علاقه و ذوق را دو فاکتور مهم موفقیت روابط عمومیها عنوان کرد.
این مسئول با اشاره به تحریمهای همه جانبه دشمنان نظام و ملت ایران، انجام امور و کارهای بزرگ را با توجه به کمبودهای اعتباری، هنرمندانه و در سایه لطف خداوند دانست و آن را فرصت مغتنمی برای شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و ... کشور عنوان کرد.
مهدی خلیلی سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومیها در سازمانها و دستگاههای اجرایی، عدم وجود سرفصل اعتباری خاص برای انجام امور روابط عمومی، عدم وجود پستهای سازمانی در روابط عمومی سازمان و شهرستانها و همچنین کمبود امکانات و تجهیزات و دورههای آموزشی جهت ارتقای سطح تخصصی کارکنان، کمبود نیروی متخصص و اهل فن در روابط عمومیها و ... را از جمله مسائل و مشکلات روابط عمومیها برشمرد.
گفتنی است، در این نشست نیز مسئولان و رابطان روابط عمومی ادارههای کل، شرکتها و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها به ارائه نقطه نظرات و دیدگاهها و مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند.
انتهایپیام/86003/م/د1000