اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

7800 واحد مسکن مهر در یزد واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از واگذاری 7هزار و 800 واحد مسکن مهر در آینده‌ای نزدیک در مناطق مختلف این استان خبر داد.

7800 واحد مسکن مهر در یزد واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامرضا رضایی در بازدید استاندار یزد از طرح‌های مسکن مهر اشکذر و شاهدیه اظهار داشت: حدود 25 هزار مسکن در قالب تعاونی مسکن مهر توسط سه گروه مسکن ساز بهزیستی، کمیته امداد و مالکان در دست احداث است.

وی افزود: در ابتدای سال جاری بیش از 5 هزار و 600 واحد مورد بهره‌برداری قرار گرفته و با پیگیری‌های به عمل آمده، 7 هزار و 800 واحد دیگر نیز به زودی آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

رضایی با اشاره به زمان واگذاری این واحدها اظهار امیدواری کرد: با تلاش پیمانکاران و همکاری مالکان، این واحدها تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار یزد نیز در این بازدیدها ضمن تقدیر از اقدامات خوب انجام شده در واحدهای مسکن مهر اظهار داشت: خدمات زیربنایی این واحدها از سوی شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات انجام شده و کار آماده‌سازی نیز آغاز شده است.

محمدرضا فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: کار آسفالت معابر نیز ظرف یکی دو روز آینده آغاز می‌شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به تخلفات انجام شده توسط برخی پیمانکاران عنوان کرد: در برخی واحدها ساخت طبقات دوم انجام شده که باید در این زمینه با شهرداری و بنیاد مسکن هماهنگی و تسویه حساب می‌شد اما این اقدام صورت نگرفته که قرار است در جلسه‌ای با معاون عمرانی استانداری این مشکل برطرف شود.

استاندار یزد همچنین با اشاره به اختلاف برخی پیمانکاران با تعاونی‌ها بر سر قیمت تمام شده، بیان داشت: این مشکل نیز به زودی در جلسه‌ای با معاون عمرانی استانداری یزد برطرف می‌شود و کار به روال قبل باز می‌گردد.

فلاح‌زاده با ابراز خرسندی از اقدامات ارزنده‌ای که در مسکن مهر شاهدیه انجام شده است، افزود: این واحدها در حال حاضر تنها مشکل گاز دارند که امیدواریم شرکت گاز نیز به زودی کار خود را در این زمینه آغاز کند و مردم با خیال آسوده و آرامش در این واحدها مستقر شوند.

به گزارش فارس، مسکن مهر در مناطق اشکذر و شاهدیه هم‌اکنون به طور میانگین از پیشرفت 80 درصدی برخوردار است.

مسکن مهر شاهدیه شامل 296 واحد هم‌اکنون از پیشرفت 80 درصدی و مسکن مهر اشکذر شامل 131 واحد از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

انتهای پیام/2464/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول