اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بحران استانداری اصفهان:

تعطیلی پنجشنبه‌ در شهرستان‌های مجاور اصفهان در حال کارشناسی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بحران استانداری اصفهان گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها در شهرهای مجاور مرکز استان در دست بررسی است و در جلسه آینده شورای مدیریت بحران مطرح و پیگیری می‌شود.

تعطیلی پنجشنبه‌ در شهرستان‌های مجاور اصفهان در حال کارشناسی است

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار کرد: زیرساخت‌های این طرح در فرمانداری شهرستان‌های پیشنهاد دهنده در حال بررسی است و شهرستان‌های نزدیک به شهر اصفهان نیز تعطیلی پنجشنبه‌ها را به شورای مدیریت بحران پیشنهاد کرده‌اند که این در دستور کار شورا بوده و درصورت تصویب اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تأثیرات چشمگیر تعطیلی پنجشنبه‌ها بر کاهش آلودگی هوای شهر اصفهان گفت: گزارش اداره کل هواشناسی استان نشان می‌دهد که تعطیلی پنجشنبه‌ها از عوامل کاهش آلودگی هوا در چند ماه اخیر بوده است.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استان اصفهان تصریح کرد: هر ساله در فصول پاییز و زمستان شاهد پدیده وارونگی دما در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله شهر اصفهان و خمینی‌شهر و شهرستان‌های اطراف هستیم و این مسئله اداره کل هواشناسی و محیط زیست را به اتخاذ تدابیری که به کاهش آلودگی‌های به وجود آمده واداشته است.

وی افزود: گزارشات اداره کل هواشناسی استان از شش پنجشنبه تعطیل نشان می‌دهد که میزان تمرکز آلاینده‌های خودرویی در این روزها کاهش چشمگیر داشته است.

شیشه فروش اضافه کرد: کنترل ترافیک با اجرای طرح زوج و فرد و نیز کنترل صنایع و همکاری شهروندان به اضافه تعطیلی پنجشنبه‌ها در شهر اصفهان تأثیرات خوبی بر کاهش آلودگی داشته است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول