اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

حمایت وزارت رفاه از دستگاه‌های حمایتی استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: از وزارت کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم از دستگاه‌های حمایتی استان بوشهر از جمله کمیته امداد و بهزیستی حمایت کند.

حمایت وزارت رفاه از دستگاه‌های حمایتی استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در شورای هماهنگی مدیران مجموعه وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در استان بوشهر اظهار داشت: با وجود کارهای بزرگ و زیربنایی که در استان بوشهر انجام شده اما حلقه گمشده آن لذت این کارهای بزرگ بر کام مردم است.

وی افزود: اگر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی حمایت بیشتری از دستگاه‌های مختلف زیرمجموعه خود داشته باشد، شاهد آرامش روانی مردم خواهیم بود.

استاندار بوشهر بیان کرد: به طور مثال بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه بعد از هفت سال هنوز به نتیجه نرسیده و باید با حمایت وزارت رفاه و تأمین اجتماعی این پروژه را تکمیل کنیم.

حسنوند بیان کرد: درآمدها و هزینه‌های استان بوشهر در بخش‌های حمایتی و کمک‌رسانی سنخیتی با عمران و سیمای استان ندارد.

وی افزود: وقتی قرار است استان بوشهر 240 میلیارد دلار سالانه برای نظام درآمد داشته باشد، افراد و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی آن نباید دچار مشکل باشند.

استاندار بوشهر گفت: از وزارت کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم از دستگاه‌های حمایتی استان بوشهر از جمله کمیته امداد و بهزیستی حمایت کند.

حسنوند گفت: تامین نیروهای متخصص و فوق تخصص در رشته‌های مختلف پزشکی و احداث کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی از سوی وزارت رفاه و تامین اجتماعی یکی از انتظارات ما از این وزارتخانه مهم است.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول