اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مصوبات سفر آمل با کمبود اعتبار مواجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مصوبات سفر آمل با کمبود شدید اعتبار مواجه است.

مصوبات سفر آمل با کمبود اعتبار مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت در مازندران با بیان اینکه شهرستان آمل در سفر دوم و سوم هیئت دولت با کمبود اعتبار مواجه است، اظهار داشت: این شهرستان جزو معدود شهرستانی است که در استان کمبود زمین برای اجرای مصوبات برخوردار است.

رئیس ستاد پیگیری‌های مصوبات سفر ریاست جمهوری آمل با تاکید بر اینکه مدیران در جهت اتمام پروژه‌ها باید به کار خود سرعت بخشند، اظهار داشت: در این زمینه برخی از مدیران با رضایتمندی کامل به‌دنبال اتمام پروژه‌ها و جذب اعتبارات دولتی قبل از پایان سال مالی هستند.

وی با اشاره به اینکه در این سفر حدود 17 طرح اختصاص به این شهرستان یافته، یادآور شد: در این مصوبات حدود 50 درصد از طرح‌ها اجرایی شده است.

اکبرزاده با اعلام اینکه هم‌اکنون شهرستان آمل 11 پروژه مشترک استانی و شش پروژه شهرستانی در دست اجرا دارد، اذعان داشت: دستگاه‌های ذیربط باید تا پایان دولت دهم این پروژه‌ها را به اتمام برسانند.

وی با بیان اینکه در سفر اول ریاست جمهوری به استان مازندران در شهرستان آمل 95 درصد از مصوبات اجرا شده، افزود: در سفر دوم نیز 90 درصد از مصوبات و پروژه‌های ملی، استانی و شهرستانی آمل به اجرا درآمده است.

وی با اعلام نارضایتی از روند کند پروژه پل روگذر اوجی‌آباد اعلام کرد: این پروژه با توجه به هزینه زیاد با گذشت چند سال هنوز به اتمام نرسیده است و این به عملکرد ضعیف برخی مدیران برمی‌گردد.

اکبرزاده با تاکید بر پیگیری‌های شدید فرمانداری آمل درباره بازپس‌گیری زمین 39 هکتار دسا ابراز داشت: زمین دسا از جمله مصوبات دوم و سوم ریاست جمهوری به این استان است که باید به شهرک صنعتی آمل تعلق گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های متعدد با استانداری مازندران این زمین برای طرح اشتغالزایی و توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است که مسئولان استانی باید به آن توجه کنند.

انتهای‌پیام/86011/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول