اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جوانان انقلابی نسل سوم

پایگاه اطلاع‌رسانی سلمان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: پایگاه اطلاع‌رسانی سلمان از سوی دانشجویان و جوانان انقلابی نسل سوم در مازندران راه‌اندازی شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی سلمان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به همت دانشجویان و جوانان انقلابی نسل سوم، در سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی از سوی امام خمینی (ره)، نسخه آزمایشی پایگاه اطلاع‌رسانی سلمان شروع به کار کرد.

گردانندگان این پایگاه خبری با صدور اطلاعیه‌ای در معرفی خود اعلام کردند: سلمان به سلامت پیکره مجازی خبری و تحلیلی در نظام گسترده ارتباطات اجتماعی می‌اندیشد تا طی آن بتواند با تغذیه و تزریق بهداشتی اطلاعات تازه، نگاهی نو به مخاطبان خویش اعطا کند و مواضع مستحکم فکری در حوزه اندیشه و اراده آنها استوار سازد و این رسالت بزرگ با تأسی از نام و اهتمام اسطوره ایرانی و  بصیرت ایمانی به‌نام "سلمان" ممکن خواهد شد که در بین اصحاب، تنها صحابه احرازکننده مقام اهل بیتی پیامبر اعظم (ص) شده است.

سلمان در راستای تنویر افکار، تزریق اخبار، تثبیت اقتدار، تصحیح گفتار، تغییر رفتار و تحلیل موضوع‌های بسیاری که مخاطبان در تعقیب دستیابی و بهره‌برداری اجتماعی در سلسله حلقه‌های ارتباطی جامعه‌اند، ولایی‌ترین نگاه‌ها را به مصمم‌ترین مراجعان مجازی اعطا کرده تا ایمان الهی در شخصیت اجتماعی مخاطبان به تجلی درآید.

سلمان با بانگی رسا اعلام می‌دارد که وابسته به هیچ حزب، گروه و تشکلی نیست و با هدف بسط و تعمیق گفتمان امام و شهدا و رهبر فرزانه انقلاب در فضای مجازی از سوی دانشجویان و جوانان انقلابی نسل سوم راه‌اندازی شده است.

برای مشاهده سایت سلمان به آدرس www.salmanonline.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/2296/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول