اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 9 ماه از سال

خبری از 130 میلیارد تومان اعتبار دولتی اجرای قطار شهری مشهد نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد گفت: با گذشت 9 ماه از سال هنوز خبری از 130 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای اجرای خطوط ریلی ناوگان حمل و نقل مشهد نیست.

خبری از 130 میلیارد تومان اعتبار دولتی اجرای قطار شهری مشهد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود بیژنی ظهر امروز در حاشیه مراسم حفاری ایستگاه B2 خط دو قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران در مشهد به اعتبارات خطوط ریلی مشهد که از سوی دولت در نظر گرفته شده بود اشاره کرد و اظهار داشت: برای اجرای خطوط ریلی ناوگان حمل و نقل مشهد از سوی در سال جاری اعتبار 130 میلیارد تومانی در نظر گرفت شد که تاکنون و با توجه به گذشت 9 ماه از سال هنوز خبری از اختصاص این اعتبارات به مشهدالرضا نیست.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد در ادامه به چگونگی اجرای خط دو قطار شهری مشهد اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت اجرای خط دو قطار شهری مشهد، تاکنون و برای تامین اعتبارات مورد نیاز خط دو قطار شهری مشهد، شهرداری همکاری لازم را داشته است.

ارائه اوراق مشارکت تا آخر آذر ماه

بیژنی گفت: یکی از راه‌های تامین اعتبارات خط دو قطار شهری مشهد، فروش اوراق مشارکت است که شورای اسلامی شهر مشهد نیز با فروش اوراق مشارکت موافقت کرده است و بر این اساس تا پایان آذرماه مرحله فروش اوراق مشارکت برای اجرای خط دو قطار شهری مشهد عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد به مراحل اجرای خط دو قطار شهری مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مراحل اجرای خطوط ریلی ناوگان حمل و نقل عمومی، تملکات است که در این راستا تمام تملکات معارض با خط دو قطار شهری مشهد تعیین وضعیت شده است و پیمانکار می‌تواند مراحل اجرای این خط را بدون مشکل تملک املاک و اراضی معارض انجام دهد.

وی افزود: در حوزه تجهیز ناوگان ریلی خط دو قطار شهری مشهد 100 واگن نیاز است که قرارداد آن با شرکت سازنده منعقد شده است و امیدواریم با تامین پیش پرداخت‌ها بتوانیم در کنار ساخت تونل و ایستگاه‌های خط دو قطار شهری مشهد، زمینه برای ساخت و آماده‌سازی واگن‌های مورد نیاز این خط نیز فراهم شود.

انتهای پیام/70002/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول