اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

سوءاستفاده برخی بازاریان از بالا رفتن نرخ ارز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: برخی از افراد سودجو از وضعیت بازار و افزایش نرخ ارز سوءاستفاده کردند و قیمت‌ها را بالا بردند که برخورد قاطعی با آنها صورت گرفته است.

سوءاستفاده برخی بازاریان از بالا رفتن نرخ ارز

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و احقاق حقوق این عزیزان از اولویت‌های اساسی مجموعه صنعت و معدن دشتستان است.

وی افزود: طی یک‌ سال اخیر نظارت بسیار خوبی بر بازار داشته‌ایم و با متخلفان و افراد سودجو برخورد شده و تا حد زیادی شاهد کنترل بازار هستیم.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: برخی از افراد سودجو از وضعیت بازار و افزایش نرخ ارز سوء استفاده کردند و قیمت‌ها را بالا بردند که برخورد قاطعی با آنها صورت گرفته است.

محمدزاده با تاکید بر لزوم پویایی در عرصه اقتصاد و تجارت تصریح کرد: باید با توسعه تجارت خارجی، تسریع و تسهیل در مراودات اقتصادی و افزایش میزان صادرات در شرایط موجود تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با تأکید بر لزوم تحقق شعار سال گفت: تقویت تولید ملی باید عملی شود و تمام مسئولان، اصناف و تولیدکنندگان باید در این مسیر گام بردارند.

این مسئول یادآور شد: ساماندهی بازار سرمایه و سرمایه‌های سرگردان از شاخص‌ها در تحقق نام‌گذاری امسال است و در واقع بهترین اقدام در چنین وضعیتی، جهت دادن نقدینگی و سوق دادن آن به سمت تولید است.

محمدزاده اذعان داشت: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در راستای پیشبرد اهدافی که سازمان به دنبال آن است، مورد تأکید قرار دارد و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی گفت: امروز دشمن با تمام ظرفیت برای تضعیف ایران اسلامی تلاش کرده و همه وظیفه داریم با تقویت تولید داخل و کیفیت بخشیدن به تولیدات بر تحریم دشمن غلبه کنیم.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول