اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال:

به دنبال فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال گفت: ما با جدیت پیگیر مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی هستیم و فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال در اولویت کاری ما است.

به دنبال فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال هستیم

بقیةالله بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلخال اظهار داشت: 23 واحد فعال در شهرک صنعتی خلخال در حال فعالیت هستند که با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در راستای تحقق فرموده رهبری با جدیت پیگیر حل مشکلات این واحدها و آغاز روند فعالیت آنها هستیم.

وی افزود: در ماه محرم و صفر بیش از 54 تن برنج نذورات در جهت تنظیم بازار برای استفاده مردم در احسانات و نذرها توزیع شده است.

بابایی تصریح کرد: در ماه محرم و صفر یکی از اقلام پرفروش در بازار برنج بود که این طرح با هدف مبارزه با گران‌فروشی در خلخال به اجرا درآمده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال به فعالیت بیش از 100 نانوایی در شهرستان خلخال و 2 هزار و 500 واحد صنفی در بازار اشاره کرد و ادامه داد: نظارت بر قیمت و عرضه کالا همچنان از سوی بازرسان این اداره در راس امور می‌باشد و با همکاری مردم این نظارت‌ها به نتیجه‌های خوبی در راستای تنظیم بازار منجر می‌شود.

وی از ساماندهی توزیع آرد در شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه خبر داد و خاطرنشان کرد: ماهانه 700 تن آرد با نظارت مستقیم در بین نانوایان توزیع می‌شود.

بابایی بیان کرد: در شهرستان خلخال هم‌اکنون هشت معدن سنگ لاشه و سه معدن سنگ تراورتن نسبت به استخراج سنگ‌های معدنی فعالیت می‌کنند که شهرستان خلخال یکی از غنی‌ترین شهرستان‌ها در حوزه معدن و سنگ‌های ساختمانی است.

انتهای پیام/62008/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول