اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران-37

شهروندان با رعایت قوانین برای تردد آسان ضریح مطهر همکاری کنند

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس راهور آبادان گفت: محدوده‌های ترافیکی همچنان در آبادان برقرار بوده و شهروندان با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

شهروندان با رعایت قوانین برای تردد آسان ضریح مطهر همکاری کنند

مهرداد یوسف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان عنوان کرد: مردم و زوار با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هرچه بیشتر با پلیس راهور آبادان همکاری داشته باشند.

وی افزود:به دلیل جمعیت بسیار در ورودی شهر و میدان ثامن‌الائمه به‌وسیله زوار و عاشقان امام‌حسین (ع) ترافیک به‌وجود آمده و گروه‌های عزاداری و زوار پیاده در این منطقه برای استقبال از ضریح تجمع کرده‌اند.

جانشین پلیس راهور شهرستان آبادان ادامه داد: از میدان ایستگاه هفت به سمت مکان‌های اصلی تردد ضریح تا بلوار قدس به طور کامل مسدود شده و رانندگان با توجه به این ترافیک جمعیتی از مناطق دیگر شهر برای رسیدن به بلوار ساحلی استفاده کنند.

وی با اشاره به دیگر محدوده‌های ترافیکی شهرستان گفت: از میدان ایستگاه هشت به سمت بلوار ساحلی همچنان جمعیت موج می‌زند و هیچ گونه توقف و پارکی در این مسیر امکان پذیر نیست.

یوسف‌وند در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان تصریح کرد: نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از تمامی پرسنل و نیروهای خود در مسیرهای اصلی حرکت ضریح حضور داشته و با همه توان در این مسیر تمهیدات لازم برای کنترل ترافیک را اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: مسیرهای ترافیکی تا پایان زمان حضور ضریح در شهرستان همچنان برقرار بوده و مسیرهای اصلی برای حرکت زوار و دسته‌های عزاداری مسدود است.

جانشین پلیس راهور شهرستان آبادان در پایان گفت: از همه شهروندان و زوار می‌خواهیم هرچه بیشتر محدوده‌های ترافیکی را شناسایی کرده و با رعایت قوانین به تردد آسان ضریح کمک کنند.

انتهای‌پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول